کد خبر : 2011657 | 13 فروردين 1403 ساعت 23:05 | 110.8K بازدید | 112 دیدگاه

پیش‌بینی جالب پرز: این بازیکن رئال توپ طلا می‌برد

فلورنتینو پرز پس از پیروزی شب گذشته رئال مادرید پیش‌بینی کرد که ستاره این تیم در آینده توپ طلا خواهد برد و در کمال تعجب این بازیکن جود بلینگام نیست!

پیش‌بینی جالب پرز: این بازیکن رئال توپ طلا می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، در طول سال‌ها، نام‌های افسانه‌ای مانند آلفردو دی استفانو، کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ همگی با پوشیدن لباس‌ سفید مادریدی‌ها توپ طلا را بالای دست‌شان گرفته‌اند و به تازگی فلورنتینو پرز ستاره دیگری را برای اضافه شدن به این فهرست معرفی کرده است.

درحالی‌که بسیاری تصور می‌کنند که جود بلینگام یا حتی وینیسیوس جونیور بازیکن بعدی رئال مادرید خواهد بود که توپ طلا را کسب خواهد کرد، اما رئیس باشگاه از فرد دیگری نام برد.

پرز در بازی شب گذشته اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید حضور داشت. این بازی با پیروزی ۲-۰ مادریدی‌ها به پایان رسید و هر دو گل این تیم را رودریگو، ستاره برزیلی، به ثمر رساند.

پرز پس از بازی در مصاحبه‌ای گفت: «رودریگو توپ طلا را خواهد برد. شک نکنید. او بازیکنی استثنایی است. او پتانسیل بردن طلا را دارد و بالاخره آن را در دست خواهد گرفت.»

2006196
2006197

این بازیکن ۲۳ ساله در حال حاضر در ۴۲ بازی این فصل ۱۵ گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده و در مجموع از زمانی که در سال ۲۰۱۹ به رئال پیوسته موفق به زدن ۵۲ گل شده است.

اگر رودریگو توپ طلا را ببرد، تبدیل به اولین بازیکن برزیلی پس از کاکا در سال ۲۰۰۷ می‌شود که موفق به کسب توپ طلا شده است.

دیدگاه‌ها