کد خبر : 2011658 | 13 فروردين 1403 ساعت 23:38 | 30.3K بازدید | 15 دیدگاه

ده‌روسی: حقمان را خوردند، مایه شرمساری است!

دانیله ده‌روسی پس از تساوی ۰-۰ رم مقابل لچه، مدعی شد که یک پنالتی واضح برای تیمش گرفته نشده است.

ده‌روسی: حقمان را خوردند، مایه شرمساری است!

به گزارش "ورزش سه"، رم امروز در خانه لچه مقابل این تیم با تساوی ۰-۰ متوقف شد. با توجه به پیروزی بولونیا در بازی امروز، حالا فاصله آنها با رده چهارم افزایش یافته است. دنیله ده‌روسی در کنفرانس خبری پس از بازی هشدار داد که عملکرد امشب تیمش دیگر نباید تکرار شود و البته اعتراضش را هم از پنالتی‌ای که به سود تیمش اعلام نشده، ابراز کرد.

۲۷ شوت از لچه و نتیجه ۰-۰؟
ما در نیمه اول موقعیت زیادی به حریف دادیم. دقیقا مانند اتفاقی که در فلورانس رخ داد. ما باید در این زمینه پیشرفت کنیم. وقتی هجومی هستیم باید خطرناک‌تر عمل کنیم. در این بازی خطر زیادی برای حریف نداشتیم.

بیشتر شدن فاصله با بولونیا؟
باید قبول کنیم و به سراغ بازی‌های بعدی برویم. شرایط سختی است، اما می‌توانست بدتر شود. امروز ما چیز خاصی ارائه ندادیم و دوست ندارم یک بار دیگر این عملکرد تکرار شود.

2006199

سرنگون شدن زالفسکی در محوطه جریمه حریف؟
من صحنه را در درون زمین ندیدم، اما با توجه به چیزی که در تبلت دیدم یک پنالتی واضح بود. مایه شرمساری است. وقتی خطایی مثل این اتفاق می‌افتد، باید پنالتی بگیرید. به‌خصوص در دورانی مانند زمان حال که اگر کسی به انگشت دیگری ضربه بزند خطا گرفته می‌شود.

برای بازی‌های پایانی فصل و دربی مقابل لاتزیو آماده‌اید؟
از قبل شروع کرده‌ایم. زمانی برای تلف کردن نداریم. ما هفته بعد به مصاف لاتزیو می‌رویم که تیم قدرتمندی است. آنها زیر نظر تودور، مربی جدید، فقط دو بار بازی کرده‌اند اما آماده نشان داده‌اند. تودور مربی فوق‌العاده‌ای است.

دیدگاه‌ها