کد خبر : 2011663 | 14 فروردين 1403 ساعت 00:19 | 7K بازدید | 16 دیدگاه

اینتر ۲-۰ امپولی: بدون توقف به سمت اسکودتو

اینتر با گل‌های فدریکو دی‌مارکو و الکسیس سانچز مقابل امپولی به پیروزی ۲-۰ رسید.

اینتر ۲-۰ امپولی: بدون توقف به سمت اسکودتو

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار اینتر پس از فیفا دی، آنها در جوزپه مه‌آتزا به مصاف امپولی رفتند. شاگردان سیمونه اینزاگی در این بازی کاملاً از حریف بهتر بودند و درنهایت با گل‌های دقایق ابتدایی دی‌مارکو و لحظات پایانی الکسیس سانچز سه امتیاز را به‌دست آوردند.

ویدئو: 328752

در دقیقه ۵ پاس الساندرو باستونی از سمت چپ در لبه محوطه جریمه به دی‌مارکو رسید و او با شوتی روی پا و سرضرب توپ را به تور دروازه چسباند.

2006203

در ادامه اینتر توپ و زمین را در اختیار داشت، اما در خلق موقعیت دیگری ناکام بود تا اینکه در دقیقه ۱۹ شوت خطرناک باستونی در درون محوطه جریمه را دروازه‌بان حریف به زیبایی دفع کرد.

دو دقیقه بعد اولین موقعیت امپولی خلق شد، جایی که والی محکم نیانگ را آئودرو مهار کرد.

در دقیقه ۲۷ امپولی روی ضدحمله‌ای سریع صاحب یک موقعیت دیگر شد اما ضربه مارین که با پاس نیانگ به توپ رسیده بود، از بالای دروازه به اوت رفت.

در ادامه سرعت بازی افت کرد و دیگر شاهد موقعیتی نبودیم. در دقیقه ۴۰ والی کامبیاگی هم دروازه اینتر را تهدید کرد، اما آئودرو مانع گل شدن توپ شد تا نیمه اول با همان گل دی‌مارکو خاتمه یابد.

در دقیقه ۵۲ بارلا شانسش را برای باز کردن دروازه امپولی امتحان کرد، اما ضربه‌اش با بدشانسی از کنار دروازه عبور کرد.

۶ دقیقه بعد نوبت به میخیتاریان رسید. این بازیکن پس از دریافت توپ از دی‌مارکو اقدام به شوت‌زنی کرد اما توپش از بالای دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۶۷ کامبیاگی با پاس نیانگ صاحب توپ شد اما ضربه‌اش از زاویه بسته به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۱ بارلا با حرکتی انفرادی توپ را به لائوتارو مارتینز رساند. او وارد محوطه جریمه شد و سپس شوتش را زد اما توپ قدرت چندانی نداشت و در دستان دروازه‌بان قرار گرفت.

پس از این فرصت اینتر در خلق موقعیت ناکام بود تا اینکه در دقیقه ۸۱ پاس دامفریز به الکسیس سانچز در مقابل دروازه رسید و او توپ را وارد دروازه کرد.

2006205

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی شاگردان اینزاگی بازی را در اختیار گرفتند و با پاس‌کاری در میانه میدان به حریف اجازه ندادند صاحب توپ شود تا به یک برد ارزشمند دیگر برسند. آنها در صدر جدول فاصله ۱۴ امتیازی‌شان (اینتر ۷۹ امتیاز، میلان ۶۵ امتیاز) را با رده دوم حفظ کردند و یک بازی دیگر به کسب اسکودتو نزدیک‌تر شدند.

دیدگاه‌ها