کد خبر : 2011669 | 14 فروردين 1403 ساعت 03:15 | 59.1K بازدید | 35 دیدگاه

خطر تهدید استقلال از سوی بچه محل نکونام!

محمدمهدی محبی روز گذشته با بدشانسی، در باز کردن دروازه پرسپولیس ناکام بود.

خطر تهدید استقلال از سوی بچه محل نکونام!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در نخستین بازی رسمی خود در سال جدید باید به مصاف مس رفسنجان برود. شاگردان نکونام به خوبی از اهمیت این دیدار آگاهند و به دنبال جبران شکست تلخ در رقابت‌های جام حذفی برابر شاگردان نویدکیا هستند تا بتوانند همچنان ضمن حفظ صدر جدول رده‌بندی برای کسب عنوان قهرمانی به راه خود ادامه دهند.

2006212

یکی از بازیکنان مس رفسنجان که آبی‌ها باید مراقب او باشند، محمدمهدی محبی است. بازیکنی که در آخرین تقابل دو تیم نخستین گل مس رفسنجان را وارد دروازه سیدحسین حسینی کرد و زمینه‌ساز شکست استقلال و کنار رفتن از جام حذفی شد.

روز گذشته مس رفسنجان در دیداری تدارکاتی به مصاف پرسپولیس رفت و محبی در دو صحنه بدشانس بود که نتوانست دروازه حریف را باز کند. روی یک صحنه ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و در مورد دوم نیز گلر جوان سرخپوشان شوت محبی را که روی یک ضربه ایستگاهی زده شده بود را از کنج دروازه راهی کرنر کرد.

2006210

این بازیکن که اکنون در آمادگی بالایی به سر می‌برد، پیش از این نیز سابقه گلزنی برابر تیم‌های جواد نکونام را دارد. فصل قبل و در یکی از آخرین دیدارهایی که نکو روی نیمکت فولاد بود، پیش از دیدار برابر الفیصلی، مس رفسنجان با 2 گل از سد حریف خود گذشت که در آنجا نیز محبی گل نخست را به ثمر رسانده بود.

2006211

نکته جالب اینکه محبی و نکونام هر دو اهل شهر ری و محله شاه عبدالعظیم هستند و این بازیکن نشان داده که در جدال برابر تیم‌های بچه محلی خود همواره درخشش خاصی را از خود نشان می‌دهد و باید دید که این بار تقابل آنها چه نتیجه‌ای را در بر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها