کد خبر : 2011670 | 14 فروردين 1403 ساعت 03:30 | 20.6K بازدید | 12 دیدگاه

مصدومیت شدید 8 بازیکن ذوب‌آهن در 4 فصل

رکورد عجیب تیم لیگ برتری در پارگی رباط صلیبی!

باشگاه ذوب‌آهن یک رکورد عجیب را طی چند فصل اخیر در پارگی رباط صلیبی به جا گذاشته است.

رکورد عجیب تیم لیگ برتری در پارگی رباط صلیبی!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات عجیبی که در فصل جاری برای ذوب‌آهن رخ داده، پارگی رباط صلیبی 4 ستاره اصلی این تیم است که باعث شده دست محمد ربیعی در کادر بازیکنان بسیار خالی شود و مشکلات زیادی برای ذوبی‌ها ایجاد شود.

آرش قادری اولین بازیکنی بود که در اوایل لیگ بیست و سوم رباط صلیبی‌اش پاره شد و چند هفته بعد این مصدومیت شدید گریبان سبحان خاقانی را گرفت. در نقل و انتقالات زمستانی ربیعی سعی کرد برای جایگزینی این نفرات بازیکن جدید به خدمت بگیرد، اما بحران پارگی رباط صلیبی در اوایل نیم فصل دوم بار دیگر به سراغ ذوب‌آهن آمد. نادر محمدی در جریان بازی دوستانه با آلومینیوم اراک در نیم فصل و پوریا آریاکیا در جریان بازی با پرسپولیس با تکل مسعود ریگی این مصدومیت شدید را تجربه کردند تا در یک اتفاق عجیب 4 بازیکن ذوب‌آهن در فصل جاری رباط صلیبی پاره کرده باشند.

1996373

شاید جالب باشد که بدانید پارگی رباط صلیبی در ذوب‌آهن اما فقط مربوط به فصل جاری نیست و در چند سال گذشته چندین بار دیگر هم در تیم اصفهانی رخ داده است.

در دو فصل گذشته لیگ برتر که مهدی تارتار هدایت ذوب‌آهن را برعهده داشت، ابتدا مسعود ابراهیم‌زاده و در ادامه سعید باقرپسند چنین تجربه تلخی در اصفهان داشتند. حتی فصل قبل از آن که نیم فصل رحمان رضایی و نیم فصل مجتبی حسینی روی نیمکت ذوب‌آهن نشستند هم دو بازیکن رباط پاره کردند. رضا رحیمی و قاسم حدادی‌فر دو بازیکنی بودند که این مصدومیت شدید را داشتند و حتی منجر به خداحافظی حدادی‌فر از فوتبال هم شد.

پارگی رباط صلیبی 8 بازیکن طی 3.5 فصل در ذوب‌آهن اتفاقی جالب به نظر می‌رسد که یک رکورد را در فوتبال ایران به ثبت رسانده است. حال باید دید ربیعی در ادامه مسابقات فصل جاری چگونه برای جایگزینی نفراتی که به واسطه مصدومیت از دست داده، اقدام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها