کد خبر : 2011675 | 14 فروردين 1403 ساعت 00:47 | 20.6K بازدید | 18 دیدگاه

ویارئال ۱-۲ اتلتیکو

با کمک رئال، اتلتیکو رتبه چهارم را پس گرفت

اتلتیکو مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل ویارئال به برد 2 بر 1 رسید.

با کمک رئال، اتلتیکو رتبه چهارم را پس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در هفته سی‌ام لالیگا برابر ویارئال قرار گرفت تا با توجه به پیروزی بارسلونا و خیرونا، فاصله‌اش با این تیم‌ها را حفظ کند. آنها ابتدا توسط اکسل ویتسل به گل اول رسیدند اما در نیمه دوم ویارئال بازی را مساوی کرد. در نهایت اما شاگردان دیه‌گو سیمئونه تسلیم نشدند و سائول نیگز توانست در دقایق پایانی گل دوم این تیم را بزند.

ویدئو: 328753

بازی را مادریدی‌ها بهتر شروع کردند. در دقیقه ۹ سانتر زیبای ریکلمه از روی نقطه کرنر، با ضربه سر فوق‌العاده ویتسل وارد دروازه میزبان شد.

2006220

پس از این گل شاگردان سیمئونه تلاش‌هایشان برای زدن گل را ادامه دادند و عقب ننشستند. در دقیقه ۱۷ شوت یورنته از مرکز محوطه جریمه به گوشه بالای سمت راست دروازه، توسط دروازه‌بان سیو شد.

اولین موقعیت ویارئال سه دقیقه بعد خلق شد. شوت مندی قدرت لازم برای باز کردن دروازه اتلتیکو را داشت اما در چارچوب نبود و به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول هم بازی پایاپای دنبال شد. هر دو تیم موفق به خلق موقعیت‌هایی شدند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و ۴۵ دقیقه ابتدایی با گل ویتسل به پایان رسید.

در همان ابتدای نیمه دوم ویارئال گل مساوی را زد. در دقیقه ۵۰ شوت الکساندر سورلوت در لبه محوطه جریمه به گوشه راست دروازه اتلتیکو رفت و تبدیل به گل شد.

2006218

پس از گل ویارئال، اتلتیکو دوباره شروع به حمله کرد. در دقیقه ۵۶ شوت از راه دور کوکه توسط دروازه‌بان مهار شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد ویارئال فرصت بیشتر کردن اختلاف را داشت اما ضربه سر جرارد مورنو الکس بائنا از سمت چپ دروازه به اوت رفت.

در ادامه با اینکه دو تیم میلی هجومی داشتند اما موقعیت جدی دیگری خلق نشد و نتیجه بازی تغییر نکرد تا اینکه در دقیقه ۸۷ شوت پای چپ سائول نیگز از وسط محوطه جریمه به سمت چپ، وارد دروازه ویارئال شد و گل دوم به ثمر رسید.

2006219

گل نیگز حکم برد سیمئونه را امضا کرد. ویارئال در دقایق پایانی موفق به تغییر نتیجه نشد و اتلتیکو با پیروزی امشب، رتبه چهارم را از اتلتیک بیلبائو که شب گذشته برابر رئال مادرید شکست خورد، پس گرفت. آنها اکنون ۵۸ امتیازی هستند. رئال مادرید با ۷۵، بارسا با ۶۷ و خیرونا با ۶۵ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

دیدگاه‌ها