کد خبر : 2011676 | 14 فروردين 1403 ساعت 01:00 | 30K بازدید | 23 دیدگاه

با وجود ناکامی: لطف بزرگ و مهم توخل به بایرن

برخلاف ناکامی‌های پرشمار در این فصل، مدیران بایرن معتقدند توماس توخل انتخاب اشتباهی نبوده است.

با وجود ناکامی: لطف بزرگ و مهم توخل به بایرن

به گزارش "ورزش سه"، تبریک توماس توخل به بایر لورکوزن برای قهرمانی در بوندسلیگا یعنی حتی در بایرن مونیخ هم کسی به کامبک و دفاع از عنوان قهرمانی امید ندارد. قهرمانی بوندسلیگا پس از سال‌ها به تیمی جز بایرن مونیخ خواهد رسید و این موضوع در اولین فصل سرمربی‌گری توماس توخل اتفاق می‌افتد.

توخل علاوه بر از دست دادن قهرمانی بوندسلیگا، نتایج ضعیف دیگری نیز به جا گذاشته است. حذف از جام حذفی مقابل تیم دسته پایینی در مراحل ابتدایی و شکست مقابل دورتموند در استادیوم آلیانز آرنا پس از حدود ۱۰ سال!

اینکه توخل در پایان فصل بایرن را ترک می‌کند امری قطعی است اما مدیران و برخی از اعضای باشگاه معتقدند که او در این فصل کمک بزرگی به مونیخی‌ها کرده است. بر اساس گزارش کیکر، صرف نظر از اینکه سرمربی جدید چه کسی خواهد بود، مسئولان بایرن متوجه شده‌اند که توماس توخل در ارزیابی‌هایش از ترکیب و بازیکنان اشتباه نکرده است.

بازیکنانی که سال‌ها به دلایل مختلف از آنها محافظت می‌شد و جای ثابتی در ترکیب داشتند، در مقاطع مختلف این فصل نیمکت‌نشین و با واقعیت مواجه شدند.

2006223

توخل بی‌رحمانه و بدون پرده به مشکلات واقعی باشگاه پرداخت و آن‌ها را برای مدیران روشن کرد. باشگاه پس از سه سال سوءمدیریت و اشتباهات و غرور اشخاص مختلف در باشگاه، مطمئناً در درازمدت از این دستاورد توخل سود خواهد برد.

بسیاری از بازیکنان هم از رویکرد توخل چه از نظر حرفه‌ای و چه از جنبه رک بودنش رضایت دارند و از او قدردان هستند. اکثر اعضای تیم می‌دانند که از دست دادن عنوان قهرمانی در این فصل یک سورپرایز و اتفاق عجیب نیست. ساختاری که توخل به ارث برد بسیار شکننده بود و در عرض یک سال نمی‌توان آن را درست کرد.

دیدگاه‌ها