کد خبر : 2011703 | 14 فروردين 1403 ساعت 10:36 | 6.1K بازدید | 5 دیدگاه

مثل یک روح در دو بدن

مورد عجیب هوادار: نتایج مشابه محمود و مسعود!

هوادار در پنج بازی دور برگشت خود دقیقا همان نتایج دور رفتش را تکرار کرده است.

مورد عجیب هوادار: نتایج مشابه محمود و مسعود!

به گزارش "ورزش سه"، بنفش‌ها در پنج هفته آغازین دور رفت فصل جاری لیگ برتر و در زمان سرمربی‌گری محمود فکری برابر مس در خانه به تساوی رسید، شمس آذر را خارج از خانه از پیش رو برداشت، ذوب آهن را در اصفهان متوقف کرد و برابر تراکتور و استقلال نیز در تهران شکست خورد.

نکته جالب اما تکرار همین نتایج برابر رقبای یادشده از زمان معرفی مسعود شجاعی به عنوان سرمربی جدید هوادار است؛ به طوری که در هر دو بازه زمانی و در زمان فعالیت هر دو سرمربی بنفش‌ها پنج امتیاز از پنج دیدار ابتدایی نیم فصل اول و دوم به دست آورده‌اند.

اگر چه کیفیت فنی و نوع بازی تیمی هواداری‌ها دلچسب‌تر از گذشته شده است اما شاگردان مسعود شجاعی تلاش دارند که در دیدارهای پیش رو روند نتیجه‌گیری خود را نیز بهبود ببخشند و خود را از قعر جدول لیگ برتر جدا کنند‌.

2006182

فکت جالب‌تر آن که هوادار مدل شجاعی هنوز در همان رتبه‌ای قرار دارد که هوادار در زمان فکری و پیش از جدایی قرار داشته است. موضوعی که اهمیت کسب نتیجه در دیدارهای پیش رو را برای هواداری‌ها دو چندان کرده است.

هوادار هرگز در دور برگشت دو فصل گذشته ورودش به لیگ برتر استرس سقوط را تجربه نکرده و هر فصل نسبت به فصل گذشته‌اش نیز نتایج بهتری را به دست آورده است و در نقل و انتقالات تابستانی با جذب باتجربه‌هایی چون علیرضا حقیقی، یونس شاکری، امین قاسمی‌نژاد، قائم اسلامی‌خواه، ایوب کلانتری، کریم اسلامی و جوان‌ترهایی مانند آرشا شکوری، مهدی گودرزی، امیرحسین بهادر، مهدی باقری، محمد دین‌دار و... سودای کسب رتبه تک رقمی را در سر دارد.

رویایی که تحقق آن با کسب امتیاز از دیدار معوقه‌شان برابر آلومینیوم و کسب امتیازات بیشتر از دیدارهای به ویژه شش امتیازی پیش رو دور از دسترس نخواهد بود. مسعود شجاعی نیز که خود نشان داده است فردی ایده‌آل‌گرا است، به رتبه فعلی‌ تیمش رضایت نخواهد داد.

دیدگاه‌ها