کد خبر : 2011710 | 14 فروردين 1403 ساعت 10:45 | 45.6K بازدید | 46 دیدگاه

رؤیای غیرممکن: بارسا پول خرید این دو ستاره را ندارد

بارسلونا با مشکلات مالی بسیاری برای جذب جاشوا کیمیش و برناردو سیلوا روبرو خواهد بود.

رؤیای غیرممکن: بارسا پول خرید این دو ستاره را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط نه چندان خوب بارسلونا در این فصل و تاکید ژاوی بر خرید ستاره‌های بزرگ برای رقابت با سایر حریفان و حضور در کورس قهرمانی باعث شده است که مدیران این باشگاه تحت فشار زیادی برای جذب بازیکنان سرشناس قرار بگیرند. 

خوان لاپورتا و دیگر مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا بتوانند هرچه زودتر بازیکنان درخشان و بزرگی را بار دیگر به بارسلونا منتقل کنند، اما شرایط مالی این باشگاه به مانعی بزرگ برای آنها در این مسیر تبدیل شده که شاید عملا این اتفاق را غیرممکن کند. 

2006180

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی از علاقه بارسا به جذب کیمیش و سیلوا از بایرن مونیخ و منچسترسیتی خبر داده بودند. این در حالی است که قرارداد کیمیش در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و قرارداد سیلوا تا 2026 ادامه دارد اما شامل بند فسخ 50 میلیون پوندی است. 

مدیران بارسا در صورتی که در فکر جذب این دو بازیکن هستند، باید به دنبال تامین مبلغی قابل توجه بدون فروش ستاره‌های فعلی و تضعیف تیمی که در اختیار دارند باشند تا بتوانند این تیم را بار دیگر به جمع مدعیان اروپایی اضافه کنند، کاری که برای آنها بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها