کد خبر : 2011719 | 14 فروردين 1403 ساعت 11:44 | 24K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای ستاره سابق رئال: برابر سیتی ضربه مغزی شدم!

رافائل واران، ستاره فرانسوی سابق رئال مادرید، پس از گذشت بیشتر از سه سال درباره اشتباهات بازی برابر منچسترسیتی صحبت کرد.

ادعای ستاره سابق رئال: برابر سیتی ضربه مغزی شدم!

به گزارش "ورزش سه"، واران در جریان بازی برابر منچسترسیتی در مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اشتباهات بسیاری را مرتکب شد که منجر به شکست تیمش و حذف از آنها از این مسابقات شد که انتقادات بسیاری را برایش به همراه داشت. 

این بازیکن که همیشه عملکرد خوب و قابل قبولی در خط دفاعی رئال داشت، اشتباهات عجیبی در این دیدار به نمایش گذاشت و حالا پس از گذشت بیشتر از سه سال درباره این بازی و دلیل این اشتباهات غیرعادی صحبت‌های جالبی را مطرح کرد. 

2006278

واران در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «در جریان آن بازی دچار ضربه مغزی شدم. وقتی گرم می‌کردم متوجه شدم و به خودم گفتم که باید هوشیار باشی. می‌خواستم به خودم سیلی بزنم. در طول بازی هم در سه توپ اول خوب بودم اما کند عمل کردم. 

توانایی تمرکز کردن نداشتم و انگار تماشاگر بودم. بازی خوب پیش نرفت و من متوجه شدم که این اتفاق به دلیل شوکی است که به من دست داده است. هرگز چنین دیدارهای مهمی را از دست نداده بودم اما از سوی دیگر، همیشه می‌توانستم در این بازی‌ها متمرکز باشم. 

در ابتدا حس می‌کردم این حذف فقط به خاطر شخص من است، هرچند ما به صورت جمعی روز خوبی نداشتیم. خودم را خیلی زیر سوال بردم، اما در نهایت متوجه شدم که این اشتباهات قرار نیست از آسمان رخ دهد و ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.»

دیدگاه‌ها