کد خبر : 2011727 | 14 فروردين 1403 ساعت 12:18 | 32.8K بازدید | 14 دیدگاه

رودریگو فیکس می‌ماند

فقط یک بازیکن رئال از تهدید امباپه فرار کرد!

از نظر گوتی، رودریگو با ورود احتمالی کیلیان امباپه هیچ خطری از بابت نیمکت‌نشینی احساس نخواهد کرد.

فقط یک بازیکن رئال از تهدید امباپه فرار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، از نظر برخی، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید باعث ترافیک شدید در خط حمله و دردسر احتمالی در رختکن خواهد شد. شاید صدای برخی مهاجمان بلند شود و به نیمکت‌نشینی اعتراض کنند. اخیرا خوان لاپورتا، رئیس بارسا، نیز به این نکته اشاره کرد.

در پایان بازی با بیلبائو وقتی از رودریگو در این مورد سوال شد، او گفت بله، انتقال امباپه نزدیک است و ما در خط حمله شلوغ خواهم شد، اما این یک معضل خوب و مثبت برای کادر فنی است.

2004058

برخی کارشناسان معتقدند رودریگو با انتقال امباپه جایگاه ثابتش را از دست خواهد داد ولی گوتی، ستاره سابق رئال، چنین عقیده‌ای ندارد. او به ال‌چیرینگیتو گفت: «طبیعی است که با انتقال امباپه خط حمله رئال مادرید به خاطر تعدد بازیکنان با ترافیک شدیدی مواجه می‌شود و از سوی دیگر معتقدم باشگاه اقدام به فروش مهاجمان خود نخواهد کرد. در یک باشگاه بزرگ هر کسی کار خودش و وظیفه‌ای که به وی محول شده را انجام می‌دهد و از نظر من، انتقال امباپه هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.»

1991005

گوتی ادامه داد: «رودریگو تنها مهاجمی است که می‌تواند به عنوان وینگر راست بدرخشد. نه امباپه و نه وینیسیوس چنین خصوصیتی ندارند. امباپه می‌تواند مهاجم نوک باشد و وینیسیوس نیز همیشه در چپ بهتر جواب داده است. در واقع تنها بازیکنی که معتقدم خطری او را تهدید نمی‌کند، رودریگو است.»

دیدگاه‌ها