کد خبر : 2011743 | 14 فروردين 1403 ساعت 13:28 | 6.2K بازدید | 12 دیدگاه

سعید آقایی: جواب این انرژی مثبت را خواهیم گرفت

فقط ساکت می‌تواند نساجی را در لیگ نگه دارد

سعید آقایی می‌گوید تمام ایران دوست دارند تیم ریشه‌دار نساجی در لیگ برتر باقی بماند.

فقط ساکت می‌تواند نساجی را در لیگ نگه دارد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای زمستانی نساجی برای موفقیت در جنگ بقا، سعید آقایی، مدافع چپ سرشناس تیم‌های بزرگ ایران بود. آقایی پس از بازی در تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و فولاد به تیم پرطرفدار نساجی پیوست.

نساجی شرایط حساسی را برای بقا در لیگ تجربه می‌کند اما سعید آقایی می‌گوید بسیار امیدوار است که تیم‌شان در لیگ ماندگار شود.

او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: اگر قرار باشد یک نفر نساجی را از سقوط نجات بدهد آن فرد کسی جز ساکت الهامی نیست. به هر حال راه طولانی در این فصل طی شده و مشخص است که با ورود ساکت الهامی به باشگاه نساجی همه چیز تغییر کرده است. حتی من از زمان مربی قبلی، آقای آلکارس اینجا بودم، ولی در باشگاه با ورود الهامی همه چیز جدی‌تر شده و معلوم است که هیچ چیزی را برای قضا و قدر نگذاشتند و تمرینات با نهایت سخت گیری و با همان جدیت خاصش در حال برگزاری است. قطعا با شروع نتایج خوب و با شرایطی که داریم در سال جدید هواداران را خوشحال خواهیم کرد.

او در مورد ریشه‌دار بودن نساجی عنوان کرد: باشگاه نساجی مثل تراکتور، مثل استقلال، مثل پرسپولیس مثل سپاهان و مثل ملوان یک باشگاه ریشه‌دار است و قطعا ماندنش در لیگ باعث خوشحالی همه می‌شود و همه علاقه‌مندان فوتبال انرژی‌شان پشت باشگاه نساجی است. ما از این موقعیت و فرصت استفاده می‌کنیم برای اینکه این تیم خوب را در لیگ برتر نگه داریم.

1995228

مدافع چپ نساجی ادامه داد: تیم متحد است و هدفش تعریف شده و همه دوست دارند که این اتفاق رخ بدهد به خصوص بخاطر مردم این شهر و البته مالک باشگاه که بسیار بسیار فرد دلسوز و بسیار مورد احترام جامعه فوتبال است. آدم‌های زیادی هستند که من فکر می‌کنم این خوبی و این رفتار مناسبی که آقای حدادیان دارد را دیده‌اند و احساس مسئولیت او در قبال بازیکنان و مسئولیتی که احساس می‌کند در قبال باشگاه نساجی نباید از طرف ما بی‌پاسخ گذاشته بشود و ما باید با تمام وجود برویم و بجنگیم تا نساجی در لیگ باقی بماند.

او در مورد تفاوت جنگ بقا به نسبت فصل پیش گفت: سال گذشته ماندن در لیگ به نسبت امسال کار سختی نبود، ولی امسال جنگ سقوط هم دایره خیلی وسیعی دارد و هم خیلی سخت‌تر از سال گذشته است ولی من مطمئنم که با وجود ساکت الهامی و بازیکنان و نفسی که تماشاگران و کل فوتبال ایران پشت نساجی می‌گذارد، تیم ما باقی خواهند ماند و من هم دوست دارم سهم خودم را در این اتفاق ادا کنم.

دیدگاه‌ها