کد خبر : 2012982 | 19 فروردين 1403 ساعت 22:05 | 8.7K بازدید | 16 دیدگاه

بیست و چهار ساعت تا باز شدن اخم‌های ساکت!

شاید بیشتر از همه ساکت الهامی از باخت دربی شمال، ناراحت و ناراضی باشد.

بیست و چهار ساعت تا باز شدن اخم‌های ساکت!

به گزارش "ورزش سه"، دربی شمال کشور چه در داخل و چه در خارج از زمین، جذاب و داغ، دنبال شد. در این بین تمام نگاه‌ها به سرمربیان دو تیم و به ویژه ساکت الهامی بود. روند رسیدن الهامی به اولین بازی در وطنی به نظر خوب می‌آمد و آنها با پیروزی مقابل شمس آذر در دیدار تدارکاتی، آماده تقابل با ملوان غول‌کش شده بودند.

هواداران نساجی هم ساکت را تنها نگذاشتند و فروش تمام بلیت‌ها پیش از ظهر بازی، خبر از حضور حداکثری آنها می‌داد. شاگردان الهامی دیدار را به خوبی آغاز کردند و حتی دروازه حریف را در همان ده دقیقه ابتدایی باز کردند، اما داور گل آزادی را به دلیل آفساید، مردود اعلام کرد.

2008423

سرمربی نساجی در طول بازی لحظه‌ای کنار خط آرام و قرار نداشت و با هر موقعیت از دست رفته بازیکنان این تیم، بیشتر ناراحت می‌شد و اخم‌هایش بیشتر درهم می‌رفت تا اینکه بعد از سوت داور و پایان بازی، ساکت با چشمانی خیس، به رختکن رفت.

الهامی که توان شرکت در کنفرانس را نداشت، پس از بازی در جمع هواداران این تیم حاضر شد و با آنها به گفتگو پرداخت و از آنها عذرخواهی کرد. در مسیر برگشت و تا تمرین امروز هم همچنان او از نتیجه به شدت ناراحت بود. حالا تصاویری از تمرین امروز نساجی به دست ما رسیده که نشان می‌دهد الهامی دوباره با جدیت و کمی اخم‌های بازشده، تمرینات شاگردانش را زیر نظر دارد.

دیدگاه‌ها