کد خبر : 2011761 | 14 فروردين 1403 ساعت 14:09 | 20.8K بازدید | 46 دیدگاه

آمار می‌گوید، هوادار می‌خواهد

ترابی در صدر اهمیت تمدیدی‌های پرسپولیس!

آمار می‌گوید شماره 9 پرسپولیس باید در صدر لیست تمدیدی‌های پرسپولیس باشد.

ترابی در صدر اهمیت تمدیدی‌های پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه" با توجه به اینکه قرارداد 12 بازیکن پرسپولیس در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید، این باشگاه باید برای تمدید قرارداد بیشتر این نفرات دست بجنباند. 

قرار بود باشگاه پرسپولیس بعد از پایان نقل و انتقالات زمستانی پروژه تمدید قرارداد با این نفرات را آغاز کند، اما حالا بیش از دو ماه گذشته و مشکلات مالی و مسائل مربوط به مجوز حرفه‌ای اجازه ورود به این موضوع مهم را نداده است. با این وجود مصاحبه مهدی ترابی بعد از آخرین بازی سال مقابل پیکان کافی بود تا حواس‌ها به ماجرای تمدید قراردادها جمع شود. 

در روزهای اخیر این موضوع داغ‌تر هم شده، چرا که شایعه پیشنهاد سپاهان به شماره 9 سرخ‌ها مطرح شده و حالا هواداران به تکاپو افتاده‌اند که نکند ستاره تیم محبوبشان از این تیم جدا شود و به اردوی یکی از رقبا بپیوندد. 

2005430

ترابی یکی از بازیکنان ملی پوش پرسپولیس در فصول اخیر بوده و البته همواره یکی از سه بازیکن برتر این تیم از لحاظ تاثیرگذاری در فاز حمله بوده است. 
ترابی در دوره سرمربیگری برانکو و در فصل آخر این مربی به پرسپولیس آمد زیر نظر کالدرون هم کار کرد، اما سپس جدا شد و یک نیم فصل ناموفق را در فوتبال قطر پشت سر گذاشت و در نقل و انتقالات زمستانی دومین فصل یحیی و یک سال بعد از سرمربیگری او به پرسپولیس برگشت و در سه سال همکاری با این مربی زیر نظر گل محمدی همواره فرم خوبی داشت و یکی از بهترین‌ها بود. 

ترابی هر فصل جزء بهترین گلسازهای پرسپولیس و لیگ برتر بوده و جزء معدود بازیکنانی بوده که با خلاقیت خود گره از کار تیمش باز کرده و بعضا با سوپرگل‌هایش در بردهای بزرگ و مهم نقشی اساسی ایفا کرده است. 

1996754

آمار فصول گذشته، میزان اثرگذاری این بازیکن و کیفیت او به علاوه خواسته هواداران باشگاه پرسپولیس را مجاب می‌کند که ترابی را درصدر فهرست تمدیدی‌ها قرار دهد و خیلی زود مذاکره با او را کلید بزند، چرا که جدایی او از یک سو و پیوستنش به یکی از رقبا از سوی دیگر ضررهای بزرگی به پرسپولیس خواهد زد. 

هر چند ترابی از بازی در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس تجربه خوبی ندارد و از نظر خانوادگی نیز تمایلی به بازی در خارج از ایران ندارد، پرسپولیس باید جلوی خروج او و پیوستنش به تیمی مثل سپاهان را بگیرد.  

در واقع باشگاه باید هر طور که می‌تواند نظر مساعد او را جلب کند. هر چند به نظر می‌رسد اگر رقم قرارداد این فصل به صورت کامل تا پایان مسابقات پرداخت نشود، خبری از مذاکره نخواهد بود و باشگاه باید آپشن‌های فصل قبل و قرارداد این فصل را کامل پرداخت کند تا ترابی را پای میز مذاکره بکشاند که البته در این مورد مهم هنر مدیران پرسپولیس می‌تواند در پیش بردن مذاکرات تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها