کد خبر : 2011766 | 14 فروردين 1403 ساعت 14:28 | 25.7K بازدید | 54 دیدگاه

می‌خواهیم همه بازی‌ها را ببریم

آرتتا: چه تقویمی، همه هیجان‌زده‌ایم

میکل آرتتا از اینکه آرسنال در مهمترین مقطع فصل شانس قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان را دارد، بسیار هیجان زده است.

آرتتا: چه تقویمی، همه هیجان‌زده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که بعد از تساوی برابر سیتی به رتبه دوم لیگ برتر سقوط کرد و صدر را از دست داد، فردا در ورزشگاه امارات میزبان لوتون است. دیداری که در آن محکوم به برد و کسب سه امتیاز برای بازگشت موقت به صدر جدول است.

2005264

آرتتا در مورد سختی بازی لوتون گفت: «ما حتی به تلاش بیشتر نسبت به بازی قبل نیاز خواهیم داشت. بعد از دو روز و نیم ریکاوری طبعا باید انتظار روز دشواری را داشت. با تماشای بازی‌های اخیر لوتون باید بگویم بازی فردا واقعاً سخت است. ما الان صدرنشین نیستیم، چون در جای دیگری امتیازاتی از دست داده‌ایم اما فردا حق اشتباه نداریم.»

آرتتا در مورد وضعیت ساکا گفت: «شرایط او خوب است. ما تمرین خاصی نکرده‌ایم و فقط ریکاوری داشتیم. امروز یک جلسه سبک کوتاه داریم تا بازیکنان را آماده کنیم و خواهیم دید که آیا او در بهترین شرایط برای حضور در ترکیب ثابت است یا نه.»

آرتتا در صورت در دسترس بودن مارتینلی گفت: «او برای بازی مقابل یک حریف واقعا سخت در دسترس بود و فردا قطعا با ما خواهد بود. فردا هم تمرین خواهیم کرد و وضعیت او را دوباره خواهیم دید.»

آرتتا در مورد اهمیت همه بازیکنان تیم گفت: «ما در مورد آن بحث کرده‌ایم. اینکه بتوانیم به هر شکل ممکن مشارکت کل تیم را داشته باشیم. ما در این مقطع حساس فصل به همه نیاز خواهیم داشت.»

آرتتا در مورد اینکه چقدر سخت است که بازیکنان تیم را کنار هم و باانگیزه نگه دارد، گفت: «این قطعاً مسئله بسیار مهمی است. بازیکنان باید آن را احساس کنند. بهترین راه برای انجام این کار این است که چند دقیقه بازی کنند. بازیکنان در تمرینات بهترین فرصت را برای نشان دادن توانایی‌هایشان دارند.»

آرتتا در مورد تقویم دشوار تا پایان فصل گفت: «ما اینجا واقعا هیجان‌زده هستیم. ما این بحث‌ها را داریم. یادم می‌آید وقتی با لیورپول بازی می‌کردیم، باید حداقل مساوی می‌گرفتیم و آن مربوط به دو ماه پیش بود. حالا در شرایط مشابهی هستیم ولی می‌خواهیم بازی‌ها را برنده شویم.»

دیدگاه‌ها