کد خبر : 2011767 | 14 فروردين 1403 ساعت 14:39 | 10.3K بازدید | 7 دیدگاه

سرمربی ذوب‌آهن پشت آسیب‌دیده‌ها درآمد

درخواست ربیعی: قرارداد 4 بازیکن مصدوم تمدید شود

سرمربی ذوب‌آهن از مدیران این باشگاه خواسته قرارداد 4 بازیکن آسیب دیده را تمدید کنند.

درخواست ربیعی: قرارداد 4 بازیکن مصدوم تمدید شود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات ناراحت‌کننده حول ذوب‌آهن در لیگ بیست و سوم مصدومیت‌های شدید و سریالی بازیکنان این تیم بوده است. بعد از آرش قادری و سبحان خاقانی که در اوایل فصل جاری با پارگی رباط صلیبی مواجه شدند، در اوایل نیم فصل دوم هم این مصدومیت تلخ برای دو بازیکن دیگر پیش آمد.

ابتدا نادر محمدی در تعطیلات نیم فصل و در جریان بازی دوستانه با آلومینیوم اراک رباط صلیبی‌اش پاره شد و در جریان دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس پوریا آریاکیا این اتفاق دردناک را تجربه کرد.

پارگی رباط صلیبی چهار بازیکن ذوب‌آهن در فصل جاری لیگ برتر دست محمد ربیعی سرمربی این تیم را خالی کرده و باعث شده او با تیمی ناقص و با کمبود بازیکن شدید گاندوها را به مصاف حریفان بفرستد.

در این شرایط اما ربیعی در اقدامی جالب از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن خواسته که قرارداد چهار بازیکن مصدوم خود را تمدید کنند. قادری، خاقانی، محمدی و آریاکیا با پیراهن ذوب‌آهن رباط صلیبی خود را از دست دادند و با توجه به پایان قرارداد آنها در پایان فصل جاری و اینکه ممکن است خانه‌نشینی طولانی مدت به آینده فوتبالی آنها آسیب بزند، ربیعی خواسته تا مدیران ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد این نفرات اقدام کنند.

باید دید آیا مدیران باشگاه ذوب‌آهن در روزهای آغازین سال 1403 برای تمدید قرارداد نفرات مصدوم خود اقدام می‌کنند یا این مسئله به آینده موکول خواهد شد.

دیدگاه‌ها