کد خبر : 2011775 | 14 فروردين 1403 ساعت 15:25 | 30.2K بازدید | 17 دیدگاه

او هرگز توهین نکرد

انریکه: یک دروغ در مورد امباپه اختراع کردند

لوئیس انریکه شایعه توهین کیلیان امباپه بعد از تعویض شدن در برابر مارسی را ساختگی و دروغ عنوان کرد.

انریکه: یک دروغ در مورد امباپه اختراع کردند

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، در یک کنفرانس مطبوعاتی در آستانه بازی نیمه نهایی جام حذفی فرانسه که فردا برابر رن در پارک دو پرنس برگزار می‌شود، با رسانه‌ها صحبت کرد. 

سرمربی 53 ساله به سوالات مختلف درباره امباپه پاسخ داد و تکذیب کرد که کیلیان پس از تعویض برابر مارسی به او توهین کرده است و همچنین اذعان کرد که امیدوار است داستان او در پاری سن ژرمن به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.

2000705

مدیریت امباپه مشکل است؟ «دوست دارم داستان فصل برای پاری سن ژرمن و امباپه و برای همه هواداران باشگاه به زیبایی پایان یابد. ما همه در یک قایق هستیم.»

عکس منتشر شده توسط امباپه در اینستاگرام: «می‌دانی چند سال دارم؟ (به خبرنگار). من 53 سال سن دارم. من قبلاً بخشی از پوست بدنم در این فوتبال کنده شده است.»

سخنان لاپورتا در ستایش از او: «شنیدن چیزهای خوب، خوشایند و بهتر از شنیدن اظهارات بد است. ممنونم از او.»

توهین امباپه بعد از تعویض صحت دارد؟ «نکته عجیب این است که یک دروغ، خبری که واقعا دروغ است، در دنیای فوتبال و روزنامه‌نگاری چنین ابعادی پیدا می‌کند. یک نفر یک خبر دروغ را در مورد امباپه اختراع کرد و از آنجا گمانه‌زنی‌ها هم شروع شد. من مخصوصاً بعد از بازی‌ها خیلی خسته هستم. اما اکنون آرامم، کارم را به بهترین شکل انجام می‌دهم و از همه بازیکنانم راضی هستم. امباپه همیشه رفتاری تماشایی داشته است. این یک بازی بود و من نقایصمان در بازی را می‌پذیرم. آنچه می‌گویند کمترین تأثیری روی من نمی‌گذارد. آن را نمی‌فهمم، گوش نمی‌دهم و نمی‌خوانم و مثل همیشه سعی می‌کنم بهترین نسخه‌ام را ارائه دهم.»

2006019

انگیزه تیم: «بدون شک آنها با انگیزه هستند. این بازی برای هر تیمی یک محرک بزرگ است، به خصوص که پای رسیدن به فینال در میان است. این را ببریم، در فینال خواهیم بود. من فکر می‌کنم این یک محرک بسیار قوی است و تیم را کاملا با انگیزه می بینم.»

مدیریت تیم: «این با تزریق اعتماد به نفس و دادن دقایق مهم به همه بازیکنان یا بیشتر آنها ممکن می‌شود. من نمی‌توانم به همه میدان بدهم و اینجا نمی‌توانم ریاکار باشم. داشتن بیش از بیست بازیکن آماده، همیشه بهتر از داشتن یازده یا دوازده بازیکن است. 23 بازیکن مصمم به کسب عناوین قهرمانی، کار را آسان‌تر می‌کنند. ما هنوز در تمام رقابت‌ها زنده هستیم و همه بازیکنان باید فکر کنند که می‌توانند بازی کنند.»

دیدگاه‌ها