کد خبر : 2011777 | 14 فروردين 1403 ساعت 15:23 | 35K بازدید | 14 دیدگاه

نساجی جانشین رضایی را جذب کرد

یک دروازه‌بان برزیلی جدید در لیگ برتر

باشگاه نساجی مازندران با یک دروازه‌بان برزیلی قرارداد امضا کرد.

یک دروازه‌بان برزیلی جدید در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در این فصل روزهای پرماجرایی را در پست دروازه‌بان خود سپری کرده است. این باشگاه بعد از جدایی علیرضا حقیقی، سراغ رشید مظاهری رفت اما حضور او در این تیم به نیم فصل ختم شد.

نساجی در زمستان سراغ یک استقلالی سابق دیگر رفت و علیرضا رضایی جوان پیراهن این تیم را پوشید اما پس از انجام ۶ بازی، با مصدومیت در بازی با آلومینیوم فصل برای رضایی تمام شد.

این باشگاه پس از قطعی شدن مصدومت طولانی مدت رضایی یک دروازه‌بان ۳۰ ساله برزیلی را به ایران آورد. لوان پولی در تمرینات نوروزی، نساجی را همراهی می‌کرد و در بازی دوستانه با شمس آذر قزوین نیز به میدان رفت و رضایت کادر فنی را به دست آورد.

2006340

عملکرد این گلر اشکان نامداری و ساکت الهامی را مجاب کرد تا رضایت خود را برای بسته شدن قرارداد با او را به باشگاه اعلام کنند. لوان پولی بعد از عقد قرارداد با نساجی حالا به طور رسمی از امروز عضو این تیم است و هواداران تیم مازندرانی امیدوار به درخشش او در چارچوب دروازه هستند.

گفتنی است باشگاه نساجی در پی گرفتن آی‌تی‌سی این بازیکن است و احتمالا بعد از گرفتن مجوز بازی لوان پولی خبر رسمی جذب گلر جدیدشان را اعلام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها