کد خبر : 2011793 | 14 فروردين 1403 ساعت 16:37 | 25.7K بازدید | 17 دیدگاه

پیام پرسپولیس در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی

باشگاه پرسپولیس در پیامی حمله تروریستی رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و شهادت جمعی از سرداران و پاسداران ایران اسلامی را تسلیت گفت.

پیام پرسپولیس در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی

به گزارش "ورزش سه"، در پیام این باشگاه آمده است: "رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس با حمله تروریستی به مقر دیپلماتیک کشور عزیزمان در سوریه که به شهادت جمعی از شیرمردان ایران زمین منجر شد، خوی وحشی‌گری، ددمنش و لاقید خود و حامیانش را به رخ جهانیان کشید.
آنچه در سوریه اتفاق افتاد گستاخی، توهین و گردن‌کشی برابر دنیایی بود که برابر رفتارهای وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی و نسل‌کشی گسترده در غزه یا سکوت اختیار کرده‌اند یا در مواجهه با افکار عمومی جهانیان، موضع‌گیری‌های بی‌اثر داشته‌اند.

دلاورمردان و ملت شریف ایران همچون گذشته، این رژیم غاصب را تا نابودی کاملش با نتیجه و تبعات اقدامات مذبوحانه و احمقانه‌اش مواجه خواهند کرد و در این تردیدی نیست و شهادت رسم و افتخار مردان خداست.

باشگاه پرسپولیس، شهادت رزمندگان و سرداران دلاور و بزرگ اسلام، مجاهدان خستگی‌ناپذیر و پیرو صادق و خالص ائمه اطهار، سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرتیپ‌ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و سایر شهدای عزیز را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم این سرداران شهید و دیگر شهدا، امت اسلام و تمام آزادی خواهان و ظلم‌ستیزان جهان، تبریک و تسلیت می‌گوییم."

دیدگاه‌ها