کد خبر : 2011795 | 15 فروردين 1403 ساعت 03:01 | 43K بازدید | 10 دیدگاه

پول زیادی نصیبم شد

رفتن به چین، بهترین تصمیم فوتبالم بود

جاناتان ویرا از درستی تصمیم انتقالش به بیجینگ گوان حرف زد و اینکه با پول زیادی که گرفت، آینده خود و خانواده‌اش تضمین شد.

رفتن به چین، بهترین تصمیم فوتبالم بود

به گزارش "ورزش سه"، جاناتان ویرا اکنون برای آلمریا بازی می‌کند، ولی در سه نوبت سابقه بازی برای لاس پالماس را دارد و بیشترین سود ممکن را نیز از انتقال‌هایش به این باشگاه رسانده است. چشمگیرترین آنها مربوط به چین بود. 

این هافبک در اواسط فصل، در فوریه 2018، پس از دریافت یک پیشنهاد مالی عالی، هم برای او و هم برای باشگاه، تصمیم گرفت تا به چین برود. بازیکن درنگ نکرد و پیشنهاد را پذیرفت.

2006382

ویرا با مبلغ 11 میلیون یورو لاس پالماس ترک کرد و تا سال 2021 در بیجینگ گوآن حضور داشت. او یک دوره قرضی در سال 2019 نیز به لاس پالماس برگشت.

ویرا معتقد است این بهترین تصمیم زندگی اش بود: «پیشنهاد رفتن به چین آمد و چیز زیادی برای فکر کردن وجود نداشت. این یک قرارداد غیرقابل انکار بود و آینده من را تضمین می‌کرد. من خیلی سریع تصمیم گرفتم. وقتی پیشنهاد را دریافت کردم، با همسرم صحبت کردم و به او گفتم ببین، من نمی‌دانم دیگران از کجا می‌آیند، من از محله‌های خیلی پایین آمده‌ام و مادرم مجبور بود برای رفاه ما خیلی کار کند. این پول زیادی است و من می‌خواهم به باشگاه نیز پول زیادی برسانم. برای من این بهترین تصمیم زندگی‌ام بود.»

دیدگاه‌ها