کد خبر : 2011796 | 14 فروردين 1403 ساعت 17:24 | 26K بازدید | 29 دیدگاه

سونامی تکواندوی ایران به آمریکا مهاجرت کرد!

فرزان عاشورزاده، قهرمان سابق تکواندوی جهان از مهاجرت خود به آمریکا خبر داد.

سونامی تکواندوی ایران به آمریکا مهاجرت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، این تکواندوکار اهل مازندران که در 17 سالگی خودش را به عنوان یک پدیده در تکواندوی جهان معرفی کرد و توانست به مدال طلای مسابقات جهانی 2015 روسیه و بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون دست پیدا کند، بعد از ناکامی در رسیدن به المپیک 2024 پاریس تصمیم به مهاجرت گرفت. 

عاشورزاده که در دوران اوج خود لقب سونامی را از فدراسیون جهانی گرفته بود، بعد از درخشش در اوج جوانی و کسب مدال‌های رنگارنگ، در سال‌های اخیر دچار افت شده بود و حتی چند سالی از تیم ملی هم دور ماند. 

فرزان که آخرین بار سال گذشته برای رسیدن به تیم ملی و حضور در المپیک 2024 پاریس هم تلاش کرد، بعد از اینکه در این تلاش هم ناموفق بود، تصمیم به مهاجرت گرفت.

2006383

این تکواندوکار 27 ساله با انتشار تصویری از خود در کنار مهدی بی باک، مربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران نوشته است: "با تمامیه وابستگی و دلبستگی‌هایم، تصمیم به مهاجرت گرفتم. تصمیمی مملو از چراها و برای‌های متفاوت، که توضیح هرکدامشان بماند برای بعد. مهاجرت و سفری که از مدت‌ها قبل در ذهنم نقش بسته بود. اقدامی که ادامه مسیر زندگی و ورزشی‌ام را به این جبر جغرافیایی سپرد. من با همه سختی‌های این تصمیم، مسیر جدید زندگی‌ام را انتخاب کردم. بسیار خوشحالم اینجا و در کنار استاد بی باک و در آکادمی ایشان حضور دارم و عضو جدیدی از این مجموعه هستم که یاد آور روزهای اوج گذشته‌ام در میدان‌های جهانی و تمامی رقابت‌ها در کنار ایشان بود. با امید به تکرار آن روزها به همراه استاد بی باک در این کشور."

عاشورزاده در حالی خبر مهاجرت خود را اعلام کرده که مشخص نیست قصد دارد برای کشور دیگری به جز ایران در مسابقات تکواندو به میدان برود یا تصمیم دیگری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها