کد خبر : 2011802 | 14 فروردين 1403 ساعت 17:41 | 18.7K بازدید | 5 دیدگاه

دربی را باختیم چون فرصت سوزی کردیم؛

آرامش سرمربی آرژانتینی در عربستان به خطر افتاد

مارسلو گایاردو آرژانتینی، سرمربی تیم الاتحاد عربستان باخت به الاهلی در دربی جده را با تبدیل نکردن موقعیت‌های این تیم به گل توجیه می‌کند.

آرامش سرمربی آرژانتینی در عربستان به خطر افتاد

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد در دیدار مهم هفته بیست و ششمین دوره لیگ حرفه‌ای عربستان با یک گل مغلوب الاهلی شد تا امتیاز این تیم در رده چهارم 46 امتیازی شود و امتیاز رقیب سنتی‌اش الاهلی به 51 افزایش پیدا کند.

گایاردو در نشست خبری بعد از بازی گفت: مهمترین دلیل باخت این است که نتوانستیم موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم. با وجود از دست دادن برخی بازیکنان به دلیل غیبت، توانستیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم و متاسفانه توانستیم موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم. گل نزدیم و در بازی‌های آینده برای حل این مشکل تلاش خواهیم کرد.

سرمربی الاتحاد افزود: اگر موقعیت‌هایی را که به دست آورده‌ایم گل می‌کردیم، خیلی‌ها نظر دیگری داشتند. استفاده از فرصت‌ها باعث آرامش من و بازیکنان می‌شود و در بازی‌های آینده برای بهره‌برداری از آن تلاش می‌کنیم.

گایاردو در مورد غیبت بازیکنانش و استفاده از نظرات ذخیره عنوان کرد: گزینه دیگری نداشتم، به همین دلیل همام و تعدادی از بازیکنان جوان را در لیست قرار دادم، در این رویارویی بازیکنان باتجربه باید کنترل را در دست می‌گرفتند و به دلیل شرایط مسابقه، من مجبور شدم سه بازیکن جوان را در لیست قرار بدهم.

سرمربی تیم الاتحاد در پایان صحبت‌های خود گفت: بازیکنان جوان به زمان زیادی نیاز دارند و کار زیادی برای انجام دادن دارند و ما باید آنها را درگیر کنیم با وجود اینکه به بلوغ کافی نرسیده‌اند، باید به آنها فرصت بدهیم.

دیدگاه‌ها