کد خبر : 2011821 | 14 فروردين 1403 ساعت 20:13 | 31.1K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراف برادر پوگبا: من عروسک خیمه شب بازی بودم!

برادر پل پوگبا ادعا می‌کند که آدم ربایان مربوط به پرونده این بازیکن فرانسوی، او را فریب داده‌اند.

اعتراف برادر پوگبا: من عروسک خیمه شب بازی بودم!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس پوگبا به قاضی مسئول نظارت بر تحقیقات مربوط به ربوده شدن پل پوگبا، برادر 31 ساله‌اش، در سال 2022 گفته است که او "عروسک همه بود" و "از چپ به راست رد شد"  از اول بهش دروغ گفته.»

در 22 مارس 2022، پل پوگبا در پاریس توسط دو مرد ناشناس ربوده شد و این آدم‌ربایان خواستار پرداخت 13 میلیون یورو شدند. در آن مدت زمان، او در کنار سه دوست دوران کودکی و دو آشنا از محله‌ای که در آن بزرگ شده بود، در اختیار سارقان قرار داشت.

افرادی که همراه پوگبا حضور داشتند بعداً به دلیل نقش ادعایی خود در سازماندهی اخاذی و ربودن این بازیکن متهم شدند، اما این اتهامات را قویاً رد کرده و مدعی شدند که در کنار این بازیکن قربانی شده‌اند.

ماتیاس، برادر پوگبا، که در این آدم ربایی حضور نداشت، نیز به ارتباط با این افراد متهم شد. گفته می‌شد که او چندین بار پس از این رویداد با برادرش تماس گرفته تا او را متقاعد کرده رقم مدنظر آدم‌ربایان را پرداخت کند.

2006435

در 25 ژانویه، قاضی پیام‌هایی را فاش کرد که از تلفن‌های دوست دوران کودکی پوگبا ارسال شده بود. این پیام‌ها نشان می‌داد که آن‌ها با نقشه مشخصی برنامه اخاذی از ستاره فرانسوی را داشتند.

خبرگزاری فرانسه گزارشی منتشر کرده که در آن ماتیاس از شنیدن این خبر غافلگیر شده است: "آن‌ها مثل برادران‌ما بودند. آن‌ها می‌آیند، همه این‌ها را به من می‌گویند که انگار قربانی شده‌اند، در حالی که همه چیز از قبل تنظیم شده بود. از همان ابتدا به من دروغ گفتند. من انگار عروسک خیمه شب بازی همه بودم."

دیدگاه‌ها