کد خبر : 2011824 | 14 فروردين 1403 ساعت 20:42 | 29.2K بازدید | 43 دیدگاه

شکاری مسیر گلزنی به آنها را بلد است:

بازگشت گربه‌ سیاه تراکتور به یادگار!

رضا شکاری در 3 بازی اخیر خود مقابل تراکتور موفق به گلزنی شده است.

بازگشت گربه‌ سیاه تراکتور به یادگار!

به گزارش ورزش سه، رضا شکاری مهاجم سپاهان پیش از تعطیلات نوروز یکی از آماده‌ترین بازیکنان سپاهان بود و در دو بازی پیاپی برای این تیم گلزنی کرد و یکی از موثرترین بازیکنان این تیم در کسب دو پیروزی متوالی بوده است.

شکاری در فصل 1398-1399 در تیم تراکتور حضور داشت و همراه این تیم عنوان قهرمانی جام حذفی را هم کسب کرد و با شرایط جوی ورزشگاه تبریز بیگانه نیست، البته او در دوران حضور خود در تراکتور چهار بازی بیشتر برای این تیم انجام نداد و فرصت پوشیدن پیراهن تراکتور به اندازه کافی را نداشته است.

اما نکته جالبی که درباره این بازیکن جوان وجود دارد عطش گلزنی مقابل تراکتور است، شکاری در بازی رفت فصل جاری با پیراهن سپاهان و در دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته با پیراهن گل‌گهر سیرجان مقابل تراکتور گلزنی کرد و در صورتی که در بازی فردا هم موفق به گلزنی شود چهارمین بازی متوالی خود را هم مقابل این تیم با گلزنی به پایان رسانده است.

2006440

آمار خوب شکاری مقابل تراکتور و روند گلزنی که در دو بازی آخر سپاهان مقابل فولاد و گل‌گهر داشته او را به یکی از ستاره‌های احتمالی این مسابقه تبدیل می‌کند و این مهاجم جوان برای ادامه حضور ثابت خود در ترکیب سپاهان نیاز دارد تا در این مسابقه هم عملکرد درخشانی داشته باشد.

شکاری در این فصل 11 مسابقه به عنوان بازیکن ثابت و 5 بار به عنوان جانشین به میدان آمده و با توجه به حدودا 30 مسابقه‌ای که سپاهان برگزار کرده در نیمی از مسابقات خارج از لیست این تیم قرار گرفته اما با این حال آمار خوبی دارد و با 5 گل و دو پاس گل تاثیرگذار بوده است.

دیدگاه‌ها