کد خبر : 2011832 | 14 فروردين 1403 ساعت 21:25 | 44K بازدید | 3 دیدگاه

تعجب اسطوره آژاکس: چرا به من زنگ نمی‌زنید!

پاتریک کلایورت، اسطوره آژاکس، معتقد است که باید یکی از گزینه‌های مربیگری‌ این باشگاه باشد.

تعجب اسطوره آژاکس: چرا به من زنگ نمی‌زنید!

به گزارش "ورزش سه"، پاتریک کلایورت می‌گوید از اینکه آژاکس برای انتخاب سرمربی جدید هنوز با او تماس نگرفته، متعجب است.

آژاکس فصلی کابوس‌‌بار را پشت سر می‌گذارد. آن‌ها در حال حاضر رده پنجم جدول اردیویسه را در اختیار دارد و با اختلاف باورنکردنی 28 امتیاز کمتر از آیندهوون به عنوان صدرنشین لیگ به دست آورده است‌‌.

یان فنت شیپ، مربی باتجربه و وینگر سابق آژاکس، به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده دارد اما بعید است فصل آینده به عنوان سرمربی در این سمت باقی بماند.

میشل فن در خاخ، دستیار اریک تن هاخ و پپ لیندرز، مربی لیورپول، به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های مربیگری آژاکس در فصل آینده شناخته می‌شوند.

اما کلایورت مهاجم سابق آژاکس، بارسلونا و هلند در میان گزینه‌ها حضور ندارد. او قبل از هدایت تیم‌های ترکیه‌ای کوراسائو و آدانا دمیراسپور، با تیم ملی هلند زیر نظر لوئیس فن خال کار کرد.

2006458

کلایورت عصر دوشنبه در گفتگو با "روندو آن زیگو اسپورت" اعلام کرد که خودش را برای پست مربیگری در آژاکس مناسب می‌داند: "بله، من اینچنین فکر می‌کنم. به نظرم می‌‌توانم تجربیاتم را در سطح شخصی به خوبی به بازیکنان منتقل کنم.  من اینجا نیستم که ادعای شغلی را داشته باشم.

اما دیدن باشگاه من به این شکل دردناک است. می‌دانم چه کردم، از کسی انتظاری ندارم. خوب است که به خاطر کاری که انجام داده‌اید به رسمیت شناخته شوید." کلایورت بین سال‌های 1984 تا 1997 برای آژاکس بازی کرده و در سال 2016 مربی جوانان این باشگاه بود.

دیدگاه‌ها