کد خبر : 2011837 | 14 فروردين 1403 ساعت 21:51 | 23K بازدید | 11 دیدگاه

انتقاد گزینه مربی‌گری لیورپول: این اخبار ناراحتم می‌کند!

روبن آموریم اعتراف کرد که از گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انتخابش به‌عنوان جانشین یورگن کلوپ ناراحت شده است.

انتقاد گزینه مربی‌گری لیورپول: این اخبار ناراحتم می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه ژابی آلونسو اعلام کرد حداقل یک فصل دیگر هم در بایر لورکوزن خواهد ماند و این تیم را در پایان فصل ترک نمی‌کند، روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، تبدیل به گزینه اول لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ شد.

با اینکه انتخاب شدن به‌عنوان سرمربی لیورپول و به‌خصوص جانشینی یورگن کلوپ اتفاق جذابی برای هر مربی‌ای است، اما آموریم از اخبار منتشرشده به‌شدت ناراحت است.

شایعات حاکی از آن است که اسپورتینگ لیسبون از حالا جانشین آموریم را هم انتخاب کرده و قصد دارد آنتونی بری، دستیار توماس توخل را سرمربی تیمش کند.

همین موارد باعث شد آموریم از وضعیت پیش‌آمده اعلام نارضایتی کند و بگوید: «اخبار منتشرشده من را ناراحت کرده است. چیزی که من را بیشتر از همه ناراحت می‌کند این است که آنها یک جانشین هم برای من انتخاب کرده‌اند.

این چیزی است که من را آزار می‌دهد. امروز به هوگو ویانا (مدیر ورزشی اسپورتینگ) گفتم که آرام باشد. زیرا اینطور نیست. اسپورتینگ تنها چیزی است که به آن اهمیت می‌دهم.»

در همین حین آموریم در پاسخ به سوالی در مورد اینکه شرایط فعلی بر روی بازیکنان اسپورتینگ تاثیر می‌گذارد یا خیر، گفت: «نه، زیرا این بخشی از زندگی آنهاست. چیزی که روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد آینده خودشان است.
هر کسی به فکر خودش است. اگر آنها درگیر مذاکره با باشگاه‌های دیگر باشند، می‌تواند بر روی وضعیت‌شان تاثیر بگذارد.»

دیدگاه‌ها