کد خبر : 2011839 | 14 فروردين 1403 ساعت 22:12 | 25.9K بازدید | 10 دیدگاه

جزئیات توافق توخل و بایرن: مربی آلمانی پولدار می‌شود

توماس توخل به‌عنوان بخشی از توافقش با بایرن مونیخ برای قطع همکاری، ۱۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

جزئیات توافق توخل و بایرن: مربی آلمانی پولدار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، این مربی آلمانی با وجود قراردادش با بایرن که تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد، در اوایل تابستان این باشگاه را ترک خواهد کرد. این توافق پس از نتایج ضعیف توخل در بایرن مونیخ انجام شد.

بایرن مونیخ تحت هدایت توماس توخل علاوه‌بر از دست دادن شانس قهرمانی در جام حذفی، رقابت در بوندسلیگا را هم به بایر لورکوزن واگذار کرد. پس از پیروزی شاگردان ژابی آلونسو در این هفته و سپس شکست بایرن برابر دورتموند، توخل قهرمانی را به لورکوزن تبریک گفت که باعث انتقادات زیادی شده است. برخی از هواداران و پیشکسوتان باشگاه مانند دیتمار هامان تقاضا کرده‌اند بایرن پیش از پایان فصل توخل را اخراج کند.

با وجود این انتقادات اما بایرن تصمیمش را تغییر نمی‌دهد و توخل در اوایل تابستان مونیخ را ترک می‌کند، نه زودتر. طبق اطلاعات منتشرشده از سمت بیلد، این مربی با جدایی در تابستان مبلغ ۱۰ میلیون یورو (حقوق یک سال، بدون پاداش) را از بایرن دریافت خواهد کرد.

بایرن از مدت‌ها پیش بررسی گزینه‌های مربی‌گری را آغاز کرده و پس از منتفی شدن ژابی آلونسو، نام‌هایی مانند یولیان ناگلزمان، روبرتو دی‌زربی و رالف رانگنیک در لیست آنها دیده می‌شود. مدیران بایرن قصد دارند تا پایان ماه آوریل گفت‌وگوهایی با گزینه‌هایشان داشته باشند.

دیدگاه‌ها