کد خبر : 2011849 | 14 فروردين 1403 ساعت 23:22 | 70.9K بازدید | 9 دیدگاه

محبی وارد شد و گل صعود زد

پنالتی مهاجم ایرانی روستوف با حضور تعویضی مقابل خیمکی تبدیل به گل شد.

محبی وارد شد و گل صعود زد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال روسیه، تیم روستوف که محمد محبی را برخلاف مسابقات لیگ برتر در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 20:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه خیمکی آرنا، به مصاف این تیم دسته دومی رفت.

تیم خیمکی که صدرنشین لیگ دسته دوم فوتبال روسیه است، در طول 90 دقیقه روستوف را به دردسر انداخت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود که البته دقایقی قبل از آن محمد محبی وارد زمین شد.

محمد محبی که در دو هفته گذشته لیگ برتر روسیه فوق‌العاده ظاهر شده و در دو دیدار پیاپی مقابل کراسنودار و دینامو مسکو دبل کرده بود، امشب با انگیزه زیادی در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده برابر خیمکی به زمین آمد و مثمر ثمر ظاهر شد.

2006481

در شرایطی که پنالتی‌ها پس از چهارمین ضربه برای هر دو تیم با نتیجه 3 بر 3 در جریان بود، محمد محبی پنالتی حساس پنجم را با شوت محکم به سمت چپ خود تبدیل به گل کرد و از زیر دستان گلر خیمکی عبور داد تا تیمش را در مسیر پیروزی قرار بدهد.

روستوف در پنالتی‌های طولانی این مسابقه که هر تیم هشت ضربه زد، در نهایت به برتری 7 بر 6 دست پیدا کرد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه شود.

دیدگاه‌ها