کد خبر : 2011853 | 15 فروردين 1403 ساعت 06:53 | 11.5K بازدید | 7 دیدگاه

رئال مادرید در جمع پیرترین‌ها؛

پاریسی‌ها جوان‌ترین تیم یک چهارم نهایی اروپا

دو تیم شهر مادرید پیرترین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

پاریسی‌ها جوان‌ترین تیم یک چهارم نهایی اروپا

به گزارش ورزش سه، تنها یک هفته تا برگزاری دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده و اکنون هشت تیم باقی مانده خودشان را برای حضور پرقدرت در این مرحله آماده می‌کنند. 

یکی از نکات قابل توجه این مرحله میانگین سنی بازیکنان این تیم‌ها است؛ پاری سن ژرمن ۲۴ سال و دو ماه میانگین سنی دارد و جوان‌ترین تیم این مرحله است که البته شاگردان انریکه در مرحله بعد باید به مصاف بارسلونا بروند که آنها هم ۲۴ سال و ۸ ماه میانگین سنی دارند.
آرسنال و دورتموند هر دو میانگین سنی ۲۵ سال و ۵ ماه را ثبت کردند و بایرن مونیخ این عدد را یک سال افزایش داده تا عدد ۲۶ سال و پنج ماه را ثبت کند.

منچستر سیتی با ۲۶ سال و ۷ ماه از بایرنی‌ها جلو افتادند اما رئال مادرید با توجه به سن و سال بالای خط میانی‌اش به ۲۷ سال و دو ماه رسیدند.

اتلتیکو مادرید هم که در مرحله بعدی به مصاف دورتموند خواهند رفت، میانگین سنی ۲۸ سال و ۶ ماه دارد که باعث می‌شود شاگردان دیگو سیمئونه مسن‌ترین تیم این مرحله باشند و تجربیات بالای بازیکنان روخی بلانکوس، اصلی‌ترین دلیل برای امیدواری هواداران به حضور در نیمه نهایی و شاید هم فینال اروپا باشد.

2006495

شایان ذکر است که بازی‌های رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه هفته آینده با دیدار آرسنال و بایرن مونیخ در لندن و رئال مادرید برابر منچسترسیتی در مادرید آغاز می‌شود.

چهارشنبه هم بارسلونا به مصاف پی اس جی خواهد رفت و اتلتیکو مادرید در اسپانیا میزبان بوروسیا دورتموند خواهد بود.

دیدگاه‌ها