کد خبر : 2011869 | 15 فروردين 1403 ساعت 04:30 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

آتش اختلافات: سرمربی سابق و ستاره قهر هستند!

یاسین براهیمی، کاپیتان تیم ملی الجزایر و جمال بلماضی، مربی سابقش، همچنان ارتباط خوبی با یکدیگر ندارند.

آتش اختلافات: سرمربی سابق و ستاره قهر هستند!

به گزارش ورزش سه، براهیمی و بلماضی که برای حضور در نمایشگاهی به قطر سفر کرده بودند، با یکدیگر دیدار داشتند اما از صحبت با هم امتناع کردند‌ تا مشخص شود همچنان با هم اختلاف دارند.

یاسین براهیمی پس از یک دوره غیبت دو ساله به دلیل اختلافاتش با جمال بلماضی، در تعطیلات فیفادی ماه مارس به تیم ملی الجزایر بازگشت اما دلیل غیبت این بازیکن در تیم ملی الجزایر در دوره بلماضی چه بود.

اختلافات براهیمی با سرمربی سابق خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 آغاز شد؛ زمانی که او با سرمربی خود در تیم ملی الجزایر مخالفت کرد و حاضر نشد باکاری گاساما، داور گامبیایی را مسئول شکست مقابل کامرون بداند.

ستاره قطری الغرافه در اظهاراتی که پیش از این انجام داده بود، گفت: شخصاً دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم. ما تمام پتانسیل را برای پیروزی داشتیم، اما نتوانستیم صعود کنیم و من می‌گویم نباید دنبال توجیه باشیم.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که بلماضی پس از ناامیدی از بازی مقابل کامرون در گفتگویی که با سایت فدراسیون فوتبال الجزایر داشت، به داور گامبیایی حمله کرد و در این باره گفت: «دو نفر در نتیجه بازی با کامرون دخیل بودند؛ اولی داور و دومی آندره اونانا، دروازه‌بان تیم که توپ‌های زیادی را مهار کرد.

جمال بلماضی در سال 2022 پس از تصمیم یانیس لاغه، بازیکن جوان لیون، مبنی بر خودداری از بازی با تیم ملی جوانان فرانسه با هدف پوشیدن لباس تیم ملی الجزایر در یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی خود  به بازیکنان دو ملیتی کنایه زد.

1920694

معمار قهرمانی سبزها در جام ملت‌های آفریقا 2019 گفت: کاری که لاغه انجام داد، منحصر به فرد است، زیرا تاکنون هرگز هیچ بازیکن دو ملیتی به خاطر الجزایر از حضور در تیم ملی فرانسه چشم پوشی نکرده است. تمامی بازیکنانی که در سال‌های اخیر نماینده تیم ملی الجزایر بودند از جمله یاسین ابراهیمی در شرایطی نبودند که مجبور به انتخاب بین الجزایر و فرانسه باشند.

این اظهارات بلماضی، براهیمی را خشمگین کرد و او آن را تلاشی برای هدف قرار دادن او دانست، به خصوص که او با وجود اینکه نماینده اکثر تیم‌های ملی پایه فرانسه بود، در پوشیدن پیراهن تیم ملی الجزایر تردیدی نداشت.

سرمربی سابق تیم ملی الجزایر به یوسف بلايلی، ستاره این تیم، اعتماد داشت و در دوران حضور خود در الجزایر به او به عنوان گزینه اول در پست جناح چپ تکیه کرد.

علی‌رغم بازی‌های خوبی که براهیمی در در آن مقطع در پورتو ارائه می‌کرد، او چندین بار در بین بازیکنان ذخیره قرار گرفت که این موضوع باعث ناراحتی شد، به خصوص که بلايلی در آن دوره از فرصت زیادی برای بازی برخوردار نبود.

این مسائل و حواشی باعث شد تا ستاره الغرافه تصمیم بگیرد تا زمانی که بلماضی در راس کادر فنی تیم ملی الجزایر قرار دارد، این تیم را همراهی نکند.

دیدگاه‌ها