کد خبر : 2011896 | 15 فروردين 1403 ساعت 09:15 | 40.6K بازدید | 51 دیدگاه

تراکتور با 9 تغییر بزرگ مقابل سپاهان

تیم فوتبال تراکتور با تیمی کاملا تغییر یافته به مصاف سپاهان خواهد رفت.

تراکتور با 9 تغییر بزرگ مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را اعمال کرده و به تیمی پرستاره‌تر تبدیل شده است. این تیم فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام به سختی و با تک گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی موفق شد سپاهان را شکست دهد و حالا به دنبال تکرار این پیروزی است.

نسبت به تیمی که برای شکست سپاهان وارد زمین شد، تراکتور 9 تغییر داشته است. نکته جالب اینکه هر 5 بازیکن خط دفاعی از ترکیب خارج شده‌اند و محمد آقاجانپور و سیدمحمد حسینی نیز روی نیمکت حضور خواهند داشت. این در حالی است که هادی محمدی به سپاهان پیوسته و در تیم رقیب بازی می‌کند.

خط هافبک کاملا حفظ شده و سه بازیکن خارجی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین و صفا هادی، بازیکنانی هستند که در تیم حضور دارند. با این حال نکته مهم این است که گوستاوو واگنین به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده و در ترکیب حضور نخواهد داشت.

جالب اینکه در خط حمله مهدی هاشم‌نژاد همچنان در تیم حضور دارد اما این بازی را احتمالا از روی نیمکت آغاز می‌کند. محمد قنبری به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج شده و رضا اسدی هم که در تیم فوتبال سپاهان حضور دارد.

2006551

در مجموع به نظر می‌رسد ترکیب این فصل تراکتور با پالایش جدی، شباهت بیشتری به یک تیم مدعی دارد و حالا پاکو خمس ماموریت پالایش بیشتر و ساخت تیم بهتر را در دستور کار خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها