کد خبر : 2011906 | 15 فروردين 1403 ساعت 08:05 | 6.4K بازدید | 5 دیدگاه

حمله روبیالس به رسانه‌ها: فقط دروغ می‌گویید!

لوئیس روبیالس شایعات مربوط به فرار و سرمایه‌گذاری‌اش در کشورهای دیگر را رد کرد.

حمله روبیالس به رسانه‌ها: فقط دروغ می‌گویید!

به گزارش "ورزش سه"، در برنامه ویژه‌ای که تا کنون فقط یک تیزر و پیش‌نمایش از آن منتشر شده، لوئیز روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، سعی کرده که شایعات این روزها مربوط به فرار و سرمایه‌گذاری‌ در کشورهای دیگر را رد کند و درباره موضوعات دیگر مانند جنجالش با جنیفر هرموسو توضیح دهد.

در نسخه‌ای پیش‌نمایشی که منتشر شده روبیالس می‌گوید: «چرا من اینجا هستم؟ برای اینکه بگویم که دروغ است که می‌گویند پولی که به‌دست آورده‌ام را خرج یک تیم بیسبال کرده‌ام یا آن را به جای دیگری منتقل و یا یک کسب و کار در کیپ‌ورد ایجاد کرده‌ام. دروغ است که من زمین‌هایی در عربستان خریده‌ام. حقیقت ندارند. در این روزها درباره من فقط دروغ گفته شده.

2006564

اینکه قاضی می‌گوید چیزهایی را بررسی کرده، من خبر ندارم. نمی‌دانم ربطی به این اخبار دارد یا نه اما امیدوارم افشای اطلاعاتی صورت نگیرد. پولی که در حساب‌هایم داشتم نتیجه کار و پس‌انداز من است.
چه اتفاقی افتاده؟ رئیس فدراسیون فوتبال باید خارج از جامعه در یک حباب زندگی کند؟»

او همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دفاع‌های او شامل حمله به جنیفر هرموسو می‌شود، می‌گوید: «من به جنی هرموسو حمله نمی‌کنم. شما طوری کلمات من را دستکاری می‌کنید که اینطور به‌نظر می‌رسد.»

دیدگاه‌ها