کد خبر : 2011916 | 15 فروردين 1403 ساعت 09:14 | 8K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای عجیب آلگری: از فوتبال ساده‌تر ندیدم!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، باور دارد که فوتبال ورزشی بسیار ساده است.

ادعای عجیب آلگری: از فوتبال ساده‌تر ندیدم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا در یک قدیمی صعود به فینال قرار بگیرد. 

کسب این نتیجه با توجه به شرایط نه چندان خوب یووه در چند هفته اخیر و آمار فاجعه‌بار آنها در رقابت‌های سری آ باعث شد که هواداران این تیم تا حدی به کسب یک جام در این فصل امیدوار شوند و شاید همین موضوع شرایط را برای آلگری هم تغییر دهد. 

سرمربی یوونتوس پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «نکته مهم این بود که توانستیم به مسیر پیروزی برگردیم، حتی با این که کوپا ایتالیا تورنمنتی متفاوت با سری آ است. نیمه اول بسیار متعادل بود، در نیمه دوم توانستیم به بازی سرعت بدهیم و دو گل برابر تیم قدرتمند لاتزیو زدیم اما کارمان هنوز تمام نشده است و باید در بازی برگشت هم خوب عمل کنیم. 

2005743

من بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که به سمت دروازه حریف بروند... حقیقت همین است. وقتی می‌گویم فوتبال ورزشی ساده است، واقعا به این حرف باور دارم. من به آنها گفتم که به سمت دروازه حریف بروند و توانستیم از پس این کار به خوبی بربیاییم. 

باید در این فصل قدم به قدم پیش برویم تا بتوانیم به اهدافی که تعیین کردیم دست پیدا کنیم. این شرایط برای همه بسیار سخت است و اول و بیشتر از همه برای من. لحظاتی در فوتبال هست که بازیکنان عملکرد خوبی دارند و قدرت ذهنی در این وضعیت از هر چیزی مهم‌تر است.

مطرح کردن این صحبت‌ها برای من سخت است چون الکس ساندرو 300 بازی برای یووه انجام داده، پنج قهرمانی سری آ در کارنامه دارد، بازیکنی بزرگ و شایسته احترام است اما شنیدن صدای سوت و هو کردنش اصلا احساس خوبی نیست، خصوصا وقتی که به زمین آمد و دو تکل مهم و حیاتی زد.»

دیدگاه‌ها