کد خبر : 2011917 | 15 فروردين 1403 ساعت 09:23 | 6.5K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراف ستاره یوونتوس: بحران تمام نشده است

فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، معتقد است که پیروزی برابر لاتزیو به معنای پایان بحران این تیم نیست.

اعتراف ستاره یوونتوس: بحران تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا روبروی لاتزیو به میدان رفت و موفق شد این تیم را با دو گل از سر راه بردارد تا مسیرش برای رسیدن به فینال هموارتر شود. 

کیه‌زا یکی از بازیکنان خوب ترکیب تیم مکس آلگری در این بازی بود و موفق شد در دقیقه 50 گل اول تیمش و بازی را وارد دروازه حریف کند تا نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کرده باشد و حالا آنها امیدوارانه و با خیالی آسوده‌تر قدم به بازی برگشت خواهند گذاشت. 

2006508

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با مدیاست اظهار داشت: «در نیمه اول کمی پر تنش بازی کردیم اما در نیمه دوم توانستیم به همان تیم خوبی که در ماه ژانویه بودیم برگردیم. حالا نیاز داریم که روی رقابت‌های سری آ تمرکز کنیم و شرایط را در آنجا هم به روال سابق برگردانیم. 

انتقادها از ما درست است و ما باید به آنها گوش کنیم و بیشتر تلاش کنیم. پیروزی 0-2 در این بازی کافی نیست که بتواند ما را از بحرانی که حالا چند ماهی است واردش شده‌ایم خارج کند. در یوونتوس باید همیشه 110 درصد آماده باشیم چون فشار بالاست و همین‌طور هم باید باشد. انتقادها از ما منصفانه است.»

دیدگاه‌ها