کد خبر : 2011918 | 15 فروردين 1403 ساعت 09:41 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

چهار ملی‌پوش روبروی هم؛

هیجان‌انگیزترین تقابل فردی فینال والیبال ایران

نبرد چهار ملی پوش در پست سرعتی‌زن دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان جذاب خواهد بود.

هیجان‌انگیزترین تقابل فردی فینال والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، فینال این فصل لیگ برتر والیبال به مانند سال‌های گذشته جدال‌های جذابی را دارد که یکی از آنها سرعتی‌زن‌های دو تیم است.

نبرد سید محمد موسوی و محمد فلاح در تیم فولاد سیرجان ایرانیان با محمد ولی‌زاده و مسعود غلامی در تیم شهداب یزد که هر چهار بازیکن سابقه حضور در تیم ملی والیبال ایرانیان را دارند می‌تواند زیبا و هیجان‌انگیز باشد.

2006572

هر چهار بازیکن که به دلیل عملکرد عالی از کاندیدای حضور در تیم ملی هستند، در این فصل بازی‌های درخشانی را از خود بر جای گذشته‌اند. محمد فلاح و سید محمد موسوی که بر روی تور سد محکمی را تشکیل دارند و آمار جالبی در دفاع دارند.

مسعود غلامی و محمد ولی‌زاده نیز سیم خاردارهای شهداب یزد هستند که با عملکردشان رضا عابدینی دیگر سرعتی‌زن شهداب یزد را نیمکت‌نشین کردند تا در فینال نیز شاهد حضور این دو بازیکن باشیم.

2006573

اما نوع قرارگیری این چهار بازیکن در زمین نیز جذاب خواهد بود و باید دید بهروز عطایی و محمدرضا تندروان در ارنج اولیه تیم‌هایشان کدام سرعتی‌زن‌ها را رو به روی یکدیگر قرار خواهند داد.

به نظر می‌رسد دو سرعتی‌زن فصل لیگ برتر والیبال ایران از دل این دیدار مشخص خواهد شد و درخشش در فینال تاثیر زیادی در انتخاب شدنشان خواهد داشت.

دیدگاه‌ها