کد خبر : 2011919 | 15 فروردين 1403 ساعت 09:45 | 17.7K بازدید | 7 دیدگاه

پلیس منتظر بازداشت: بازگشت روبیالس به اسپانیا

لوئیس روبیالس، رییس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، در حال حاضر در فرودگاه دومینیکن منتظر بازگشت به این کشور است.

پلیس منتظر بازداشت: بازگشت روبیالس به اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، روبیالس یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های ورزش اسپانیا و شاید حتی دنیا در یک سال گذشته بود و حالا به نظر می‌رسد که این جنجال و هیاهو پیرامون او هنوز ادامه دارد. 

پس از برکناری و محرومیتی که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال برای او در نظر گرفته شد، پلیس اسپانیا به دلیل پرونده فسادی که در فدراسیون این کشور کشف کرد به دنبال بازداشت او بود، اما روبیالس برای توسعه دادن تجارت شخصی‌اش راهی دومینیکن شده بود. 

1955401

حالا آنا پاستور، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده است که او قصد دارد به اسپانیا برگردد و برای پرواز به سمت کشورش در صبح روز چهارشنبه در فرودگاه کشور دومینیکن رویت شده است. پرواز او قرار است ببین ساعت 10:15 الی 10:30 به وقت مادرید در خاک اسپانیا فرود بیاید. 

او در ابتدا قرار بود در تاریخ ششم آوریل (شنبه، هفته آینده) به اسپانیا برگردد، اما حالا تاریخ بازگشتش را جلو انداخته است و این احتمال بسیار جدی است که پلیس در همان فرودگاه اقدام به بازداشتش کند. خانه او در گرانادا چند روز قبل از سوی پلیس مورد بررسی قرار گرفت تا شاید بخشی از قراردادهای پنج سال گذشته فدراسیون فوتبال اسپانیا در آن پیدا شود. 

این در حالی است که مقامات دولتی جمهوری دومینیکن روز گذشته با اقامت موقت روبیالس که حالا دو ماه است در این کشور حضور دارد موافقت کردند و درخواست او به صورت رسمی به ثبت رسید.

دیدگاه‌ها