کد خبر : 2011926 | 15 فروردين 1403 ساعت 10:17 | 52K بازدید | 15 دیدگاه

شروع تیمداری از دل کویر؛

یک مدیرعامل زن وارد فوتبال ایران می‌شود

یک بانوی یزدی قصد تیمداری در فوتبال ساحلی با شروع کارش از یک دهستان دارد.

یک مدیرعامل زن وارد فوتبال ایران می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، طی سالیان اخیر شهره موسوی به‌عنوان مدیرعامل زن در راس باشگاه بادران تهران فعالیت (و سرانجام نه چندان خوبی) داشت و بانوان دیگری هم مثل عشرت کردستانی سال گذشته وارد هیئت مدیره باشگاه مس کرمان شدند، اما حضور زنان در عرصه تیمداری در ورزش ادامه دارد و این بار یک بانوی یزدی قرار است با تاسیس یک تیم فوتبال ساحلی در لیگ دسته اول، کارش را آغاز کند.

استان یزد نزدیک به دو دهه است که در حوزه فوتبال ساحلی ایران تیمداری می‌کند و در این بین عناوین متعدد قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران کسب کرده و میزبانی‌های بین المللی را نیز در فوتبال ساحلی تجربه نموده است.

فعالیت باشگاه‌های مقاومت گلساپوش یزد، صدرشیمی یزد، سیاه کوه اردکان، چادرملو اردکان و دهیاری ملاباشی موجب شده تا استان یزد به قطب فوتبال ساحلی ایران تبدیل شود که این رویه ادامه دارد.

حال خبر می‌رسد محبوبه وحیدی‌فرد، بانوی اهل دهستان رستاق که در حال حاضر دهیار روستای اسلام‌آباد رستاق است، سعی دارد با همت خیرین و  مردم رستاق با خرید امتیاز باشگاه سیاه کوه اردکان، ضمن حضور در لیگ دسته اول ایران (احتمالا با نام وحدت صنایع رستاق) اقدام به راه‌اندازی آکادمی استعدادیابی فوتبال ساحلی در این منطقه داشته باشد تا قطب جدید و بازیکن‌ساز فوتبال ساحلی ایران را ایجاد کند.

دهستان رستاق در مسیر میبد به سمت یزد شامل 15 روستای مختلف در نزدیکی یکدیگر بوده و فاصله آن تا یزد 30 کیلومتر و تا میبد 20 کیلومتر است که در صورت ورود به فوتبال ساحلی، نامش بیش از پیش مطرح خواهد شد.

محبوبه وحیدی‌فرد در این باره عنوان کرد: خرید امتیاز لیگ دسته یک فوتبال ساحلی ایران با هدف نمایش دادن رستاق به عنوان قطب فوتبال ساحلی ایران قرار است اتفاق بیفتد. در این راستا قرار است امتیاز تیم سیاه کوه اردکان را از آقای سبحانی خریداری کنیم و برای شروع این کار تا 15 اردیبهشت بیشتر فرصت نداریم.

او یادآور شد: با توجه دهستان رستاق در مرکز شهر کویری وجود دارد، استعدادهای زیادی در فوتبال ساحلی در این روستا هستند و این موضوع کاملا مشهود است. بنابر این، از تمام خیرین، فعالان و کودکان و نوجوانان تقاضا دارم در این مسیر به ما کمک کنند. همچنین در این راستا قرار است آکادمی خیلی خوبی در کنار تیمداری در فوتبال ساحلی داشته باشیم.

این بانوی علاقه‌مند به تیمداری در فوتبال ساحلی تاکید کرد: می‌خواهیم پتانسیل‌های فوتبال ساحلی در رستاق را از همین جا معرفی کنیم و در کنارش یک باشگاه فرهنگی، ورزشی به وجود بیاوریم و از تمام ظرفیت های رستاق در سطح یزد، کشور و حتی دنیا بهره ببریم. این کار بزرگ برعهده یک نفر نیست و تمام مردم این روستا باید با اتحاد و همدلی در کنار هم برای رقم زدن آن در کنارمان باشند.

دیدگاه‌ها