کد خبر : 2011927 | 15 فروردين 1403 ساعت 10:14 | 13.4K بازدید | 4 دیدگاه

تغییرات بزرگ در دورتموند: وداع آقای رئیس!

هانس یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند، تصمیم دارد در پایان همین فصل از این باشگاه جدا شود.

تغییرات بزرگ در دورتموند: وداع آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، واتسکه چندین ماه است که در حال برنامه‌ریزی دقیق برای آینده دورتموند است که به نظر می‌رسد به زودی باید بدون او به مسیرش در فوتبال آلمان و اروپا ادامه دهد. 

او در ماه ژانویه سال جاری میلادی (دی ماه سال 1402) به خبرنگاران در ماربیای اسپانیا گفته بود که قصد دارد در تابستان پیش‌رو مسئولیت‌هایش را کنار بگذارد و چنین تصمیمی به این معناست که جایگاه مدیر ورزشی به زودی در این باشگاه خالی خواهد شد. 

روزنامه بیلد مدعی شده است که واتسکه قصد دارد پس از بازی برابر اشتوتگارت تصمیماتش برای تغییرات داخلی باشگاه دورتموند را به صورت داخلی مطرح کند. در صورتی که تصمیم او قطعی باشد، سباستین کل که در حال حاضر مدیر ورزشی است، به سمت مدیر کل باشگاه انتخاب خواهد شد اما هنوز هم تردیدهایی درباره دیگر بخش‌های کلیدی این باشگاه وجود دارد. 

1236284

بیلد بر اساس اطلاعاتی که از منابع مختلف به دست آورده، به این نتیجه رسیده که نام افرادی مانند مارکوس کروشه که در حال حاضر در فرانکفورت حضور دارد و همچنین سامی خدیرا دیگر در این باشگاه جایی ندارد چون آنها باور دارند که باید با افرادی همکاری کنند که شناخت دقیقی از دورتموند داشته باشند. 

این احتمال وجود دارد که واتسکه تا پایان مهلت قراردادش در تابستان 2025 در این باشگاه بماند تا روند پیشرفت افرادی که مدنظر دارد را از نزدیک پیگیری کند. او همچنین با این کار به کل برای سازگاری بیشتر با پست جدیدش زمان خواهد داد. 

از سوی دیگر، قرار است اسون میسلینتات، مدیر استعدادیابی سابق باشگاه، به عنوان برنامه‌ریز جدید تیم در فصل آینده شروع به کار کند اما مشخص نیست که همکاری او با کل به چه شکل پیش خواهد رفت و باید این موضوع با دقت از سوی واتسکه مورد بررسی قرار بگیرد. 

ماتیاس سامر، مشاور مدیر، هم ممکن است از این پس دخالت بیشتری در امور باشگاه داشته باشد اما این نکته مهمی است که او تمایلی به همکاری در کارهای عملی و مدیریتی ندارد. او و میسلینتات هر دو گزینه‌های این باشگاه برای جانشینی ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، که آینده‌اش هنوز مشخص نیست به حساب می‌آیند.

دیدگاه‌ها