کد خبر : 2011928 | 15 فروردين 1403 ساعت 10:28 | 20.3K بازدید | 6 دیدگاه

کمک جالب ستاره یونایتد به خریدار ماشین تصادفی

مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، به خریدار ماشینش برای بازسازی آن کمک کرده است.

کمک جالب ستاره یونایتد به خریدار ماشین تصادفی

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد در ماه سپتامبر با خودروی رولز رویس گرانقیمتش با زن مسنی تصادف کرد و هرچند هیچ یک آسیب خاصی ندیدند، اما خودروی او به شدت آسیب دید و همین باعث شد که به فکر فروشش باشد.

خودروی گرانقیمت او در نهایت به حراج گذاشته شد و توسط مت آرمسترانگ که در یوتیوب فعال است به قیمت 184 هزار پوند خریداری شد. او پس از خرید این ماشین، ویدیویی را از آن منتشر کرد که بیشتر از پنج میلیون بازدید در این شبکه اجتماعی داشت و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 

1930061

رشفورد و افراد نزدیک به او پس از دیدن این ویدیو با آرمسترانگ تماس گرفتند و به او پیشنهاد دادند که در پروژه بازسازی این ماشین با شکل خاصی که خودش مدنظر دارد، به او کمک کنند که این رفتار و پیشنهاد ارائه شده از سوی این ستاره انگلیسی با استقبال بسیاری مواجه شد. 

در پیامی که به دست آرمسترانگ رسیده آمده است: «سلام، من با تمامی ماشین‌های مارکوس کار کرده‌ام و باور دارم که شاید ما هنوز قطعاتی که تو به آنها نیاز داری را در اختیار داشته باشیم. ما کدهای مخصوص و اطلاعات ردیابی ماشین را در اختیار داریم و می‌توانیم آنها را به تو منتقل کنیم، اگر بخواهی؟»

آرمسترانگ به محض دریافت این پیام، این پیشنهاد را پذیرفت و حالا چندین قطعه که به بازسازی این رولز رویس کمک خواهد کرد دریافت کرده و از این موضوع سپاسگزار است.

دیدگاه‌ها