کد خبر : 2011934 | 15 فروردين 1403 ساعت 11:30 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

دوئل متفاوت مغز متفکرهای دو تیم؛

پاسور تیم‌ملی رقیبش در فینال را نمی‌شناسد

محمدطاهر وادی باید در فینال با دو پاسور شهداب یزد تقابل کند.

پاسور تیم‌ملی رقیبش در فینال را نمی‌شناسد

به گزارش "ورزش سه"، محمد طاهر وادی پاسور ملی پوش والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با عملکرد خوب در تیم فولاد دوباره و پس از یک فصل خود را به فینال لیگ برتر والیبال رساند. وادی تا کنون به عنوان پاسور اول در هیچ تیمی قهرمان لیگ برتر نشده و این فصل برای او بهترین فرصت است تا این طلسم را بشکند. او برای رسیدن به این مقام باید از سد دو پاسور تیم شهداب یزد به نام های میلوش آرسنوسکی و ایلشن داوودی‌پور بگذرد.

میلوش آرسنوسکی و ایلشن داودی‌پور نیز پس از مصدومیت شدید مهدی مهدوی و از دست دادن ادامه فصل، هر کدام به تناوب برای شهداب یزد به میدان رفته‌اند و بعد از افت کیفی در هر بازی جایگزین یکدیگر شده‌اند. به نظر می‌آید که در دیدار فینال میلوش آرسنوسکی با توجه به تجربه بیشتر در ترکیب ثابت قرار بگیرد و در صورتی که در ترکیب جواب ندهد جای خود را به ایلشن داوودی‌پور خواهد داد.

2006588

هر کدام از این سه پاسور بتوانند با پاس‌های بهتر مهاجمین خود را تغذیه کنند می‌توانند در پیروزی تیمشان نقش بزرگی ایفا کنند.

البته با توجه به سرویس‌زن‌های خوب در هر دو تیم و احتمال نرسیدن توپ به بالای سر پاسور، باید دید کدام یک از این سه پاسور می‌توانند در شرایط سخت هنرمندانه‌تر کار کنند و پاس‌های سالم‌تر  و با دفاع کمتری برای مهاجمین خود ارسال کنند.

دیدگاه‌ها