کد خبر : 2011938 | 15 فروردين 1403 ساعت 11:34 | 14.2K بازدید | 25 دیدگاه

جنگ بایرن با ستاره‌ها: دستمزدها باید کم شود!

مکس ابرل و دیگر مدیران بایرن مونیخ در فکر کاهش قابل توجه دستمزد بازیکنان این تیم هستند.

جنگ بایرن با ستاره‌ها: دستمزدها باید کم شود!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تلاش است تا تغییراتی را در ساختار باشگاهش ایجاد کند. عملکرد نه چندان خوب و دوری از جام قهرمانی بوندسلیگا در این فصل باعث شده است که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر ایجاد تغییر باشند. 

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که ابرل و دیگر مدیران این باشگاه تصمیم دارند که از نظر پرداخت دستمزد به بازیکنان در آینده سختگیرانه‌تر عمل کنند و نشان دهند که روزهای پرداخت دستمزدهای سنگین و افزایش دستمزدهای خودکار در این باشگاه تمام شده است. 

بسیاری از بازیکنان دستمزدهای بالاتر از 20 میلیون یورو در این تیم دریافت می‌کنند که این فهرست نسبتا طولانی شامل بازیکنانی مانند هری کین، توماس مولر، مانوئل نویر، یاشوا کیمیش، لروی سانه، سرژ گنابری و کینگزلی کومان است.

1998873

آنها قصد دارند کومان و گنابری را با مبلغی خوب و در صورت دریافت پیشنهاد مدنظرشان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو به فروش برسانند. از سوی دیگر، آلفونسو دیویس هم اولین بازیکنی است که با استراتژی جدید بایرن در مسئله کاهش دستمزدها روبرو خواهد بود. 

بایرن حاضر نیست خواسته او که دریافت سالانه 20 میلیون یورو به عنوان دستمزد است را بپذیرد و پیشنهادی که به او داده بین 12 تا 13 میلیون یورو است و در صورتی که او این پیشنهاد تمدید را نپذیرد، در تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد.

دیدگاه‌ها