کد خبر : 2011940 | 15 فروردين 1403 ساعت 11:42 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

نگرانی ستاره یووه: اوضاع خیلی سخت است

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، می‌گوید این تیم در شرایط بسیار سختی در مقطع پایانی فصل به سر می‌برد.

نگرانی ستاره یووه: اوضاع خیلی سخت است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا برابر لاتزیو به میدان رفت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد تا به صعود به فینال این مسابقات امیدوار باشد. 

این پیروزی در حالی به دست آمد که شاگردان مکس آلگری در 9 دیدار اخیرشان در رقابت‌های سری آ ایتالیا تنها یک پیروزی به دست آورده بودند و روز شنبه هم در این رقابت‌ها برابر همین تیم لاتزیو شکست خوردند، اما شرایط در جام حذفی برای آنها متفاوت پیش رفت. 

2006508

ولاهوویچ که یکی از دو گل تیمش در بازی شب گذشته را به ثمر رسانده بود، به مدیاست گفت: «ما در شرایط بسیار سختی هستیم، بنابراین نیاز داشتیم که در این بازی بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهیم. این بازی خیلی سخت بود و یک بازی سخت دیگر در دیدار برگشت هم در پیش داریم. 

ما برابر تیمی بسیار قوی با یک مربی خوب بازی کردیم. کار برای ما آسان نبود. فکر می‌کنم پس از اینکه توانستیم قفل دروازه را باز کنیم، همه چیز خیلی آسان‌تر شد، اما حالا باید به فکر بازگشت به روند پیروزی در سری آ باشیم. این رقابت‌ها هم بسیار برای ما مهم است، بنابراین باید بازی به بازی و خوب پیش برویم.»

دیدگاه‌ها