کد خبر : 2011972 | 15 فروردين 1403 ساعت 14:10 | 15.7K بازدید | 6 دیدگاه

دو شرط مهم برای ماندن رقیب سردار در رم

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، مایل است به حضورش در رم ادامه دهد اما دو شرط مهم برای عملی شدن این تصمیم وجود دارد.

دو شرط مهم برای ماندن رقیب سردار در رم

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو از زمان حضورش در رم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شود اما جدایی ژوزه مورینیو چندان به سود او نبود و پس از حضور دانیله ده‌روسی روی نیمکت این تیم تا به حال تنها سه گل به ثمر رسانده است. 

با وجود این افت قابل توجه، این بازیکن همچنان مایل است که فصل آینده را هم با پیراهن جالوروسی به میدان برود و از سوی دیگر مدیران این باشگاه هم اطمینانی که به او دارند را از دست نداده‌اند و دوست دارند او را در فصل آینده هم در اختیار داشته باشند. 

2004797

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت امروز خبر داده است که دو شرط مهم برای ادامه همکاری دو طرف در فصل آینده وجود دارد. گزینه اول این است که رم بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورد تا شرایط مالی بهتری برای حفظ لوکاکو داشته باشد. آنها در حال حاضر در رده پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌های سری آ در فاصله پنج امتیازی بولونیای رده چهارمی هستند.

گزینه دوم هم مربوط به موافقت چلسی با تمدید قرارداد قرضی، با توجه به اتمام قرارداد این ستاره بلژیکی در تابستان 2026 است. رم در حال حاضر توانایی مالی پرداخت 43 میلیون یورو برای خرید این بازیکن را ندارد و شاید این موضوع شرایط را برای آنها دشوار کند. 

دیدگاه‌ها