کد خبر : 2011990 | 15 فروردين 1403 ساعت 15:34 | 26.4K بازدید | 35 دیدگاه

خیال ژاوی راحت شد: ستاره‌ها به ال‌کلاسیکو می‌رسند

سه بازیکن بارسلونا با آرای جدید کمیته انضباطی لالیگا فقط یک بازی غایب هستند و به ال‌کلاسیکو می‌رسند.

خیال ژاوی راحت شد: ستاره‌ها به ال‌کلاسیکو می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی لالیگا محرومیت یک جلسه‌‎ای روبرت لواندوفسکی، اینیگو مارتینز و ژوائو کانسلو را تایید کرد. این بازیکنان، همگی پنجمین کارت زرد خود را در طول برد مقابل لاس پالماس دریافت کردند و یک جلسه از همراهی تیم‌شان محروم شدند.

این ایده وجود داشت که کارت‌هایی که آن‌ها دریافت کرده‌اند عمدی بوده تا با یک بازی استراحت به بازی مقابل ال‌کلاسیکو برسند و اینطور از خطر غیبت در این بازی فرار کنند که تحقیقات کمیته انضباطی لالیگا این ادعاها را رد کرد.

این سه بازیکن بازی بعدی لالیگا مقابل کادیز در 13 آوریل را از دست خواهند داد و به این ترتیب در بازی روز 21 آوریل مقابل ال‌کلاسیکو حضور خواهند داشت.

2006648

پیش از دیدار حساس ال‌‌کلاسیکو، بارسا یک بازی دیگر هم برگزار خواهد کرد: بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی مقابل پاری سن ژرمن در روز چهارشنبه 10 آوریل.

ژاوی باید برای بازی شنبه هفته آینده راه حلی پیدا کند. بدون لواندوفسکی، ژاوی این گزینه را دارد که روی ویتور روکه به عنوان مهاجم در ترکیب اصلی استفاده کند، اگرچه او فران تورس را هم در اختیار دارد.

ژاوی بارها از بازیکن سابق منچسترسیتی در این پست استفاده کرده و شانس انتخاب دارد، هرچند او به دلیل مصدومیت عضلانی کمتر بازی کرده است.

دیدگاه‌ها