کد خبر : 2012006 | 15 فروردين 1403 ساعت 17:08 | 9.6K بازدید | 24 دیدگاه

کلوپ: مدعیان را دنبال نمی‌کنم و ضربان قلبم بالا نمی‌رود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد نتایج و وضعیت تیم‌های مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر را دنبال نمی‌کند.

کلوپ: مدعیان را دنبال نمی‌کنم و ضربان قلبم بالا نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس باید فرداشب به مصاف شفیلدیونایتد برود.

کلوپ که تیمش در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد تایید کرد که نتایج تیم‌های مدعی قهرمانی را دنبال نمی‌کند و علاقه‌ای ندارد ضربان قلبش بالا برود.

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این بازی گفت: "پنجشنبه-یکشنبه، پنجشنبه-یکشنبه، چهارشنبه-شنبه، این‌ها بازی‌های بعدی ما هستند، بنابراین ما به همه کسانی که بتوانند برگردند و به تیم کمک کنند، نیاز داریم. در یک دنیای ایده‌آل ما می‌توانیم با قدرت کامل بازی کنیم اما این ممکن نیست. دوره سخت و همچنین هیجان‌انگیزی است. مشتاقانه منتظر آینده هستیم. همه بازی‌های پیش رو به دلایل مختلف سخت هستند اما ما واقعا مشتاقانه منتظر آن هستیم."

بازیکنان مصدوم؟

ما می‌خواهیم از آن‌ها استفاده کنیم اما چون کورتیس جونز بازگشته به این معنی نیست که او می‌تواند 90 دقیقه بازی کند. برخی از بازیکنان به شتاب نیاز دارند، اما چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید؟ وقتی ما با شفیلدیونایتد بازی می‌کنیم هیچ ربطی به منچستریونایتد ندارد، ما برای آن‌ها احترام زیادی قائل هستیم.

درمورد بازی رقبا؟

من این داستان را سال‌ها پیش گفتم که یک بازی را تماشا کردم که می‌خواستم لسترسیتی برنده شود [در سال 2019] اما آن‌ها این کار را نکردند. بنابراین اکنون آن‌ها (رقبای عنوان قهرمانی) را تماشا نمی‌کنم و ضربان قلبم بالا نمی‌رود.

2006691

کایمن کلهر؟

من هرگز از ستایش کایمن خجالت نمی‌کشیدم، اما اگر آلیسون بکر برای مدت طولانی بیرون نمی‌ماند؟ کلهر این تعداد بازی را تجربه نمی‌کرد. در ترنت الکساندر آرنولد چطور؟ کانر بردلی وارد می‌شود و به‌طور استثنایی بازی می‌کند. بعضی از بازیکنان برای مدت طولانی غایب هستند و ما در جایی هستیم که خیلی خاص است. یک فصل فوق‌العاده داشته‌‍‌ایم و بدون کلهر، هیچ شانسی برای رسیدن به جایی که اکنون هستیم، نداشتیم.

لوئیس دیاز؟

از نظر دفاعی، تفاوت همیشه این است که بازیکنان تهاجمی چقدر سخت کار می‌کنند. ما باید در فضاهای مناسب توپ‌ها را به دست آوریم و به بازیکنان در خط حمله برای انجام این کار کثیف و توپ ربایی نیاز داریم. هرگز از بازیکنانم نخواسته‌ام که از توپ دور باشند و باید روی توپ فشار بیاوریم.

لیورپول شانس زیادی برای قهرمانی دارد؟

الان به شفیلدیونایتد فکر می‌کنیم. مطمئنم وقتی مقابل آرسنال شکست خوردیم، پس از آن شانس زیادی برای قهرمانی نداشتیم. نمی‌دانم، مهم نیست. مهم‌ترین چیز برای عبور از این دوره فقط نادیده گرفتن هرج و مرج بیرون از تیم است. ما باید بهترین نسخه از خودمان باشیم، بهترین فوتبالی که می‌توانیم بازی کنیم. هیچ تضمینی وجود ندارد و فقط فرصت‌ها پیش رو هستند.

واتارو اندو؟

مهارت هر بازیکن برای نحوه بازی کردن تیم بسیار مهم است، اما در فاز تهاجمی قبل از هر چیزی باید مواظب باشیم. اندو به شما در فاز تهاجمی یک حس پرواز می‌‌دهد و یک هافبک دقیق با تفکر دفاعی بسیار مفید است. هنگام در اختیار داشتن مالکیت توپ او نیز واقعاً خوب عمل می‌کند. او فوق‌العاده مهم کار می‌کند.

دیدگاه‌ها