کد خبر : 2012040 | 15 فروردين 1403 ساعت 19:56 | 25.2K بازدید | 7 دیدگاه

پیراهن این ستاره پی‌اس‌جی بیشتر از امباپه می‌فروشد!

لی کانگ این از کره جنوبی محبوبیت بیشتری نسبت به کیلیان امباپه فرانسوی در بین بازیکنان پاری سن ژرمن دارد.

پیراهن این ستاره پی‌اس‌جی بیشتر از امباپه می‌فروشد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی لیونل مسی و نیمار، کیلیان امباپه جایگاه خود را به عنوان تنها و اصلی‌ترین ستاره پاری سن ژرمن به دست آورد. او البته این جایگاه را به زودی از دست خواهد داد چون مشخص شده در پایان فصل می‌خواهد این باشگاه را ترک کند.

با این حال، اگرچه او در حال حاضر همچنان جایگاه خود را به عنوان چهره برتر باشگاه حفظ کرده، بازیکن در این تیم حضور دارد که امروزه پیراهنش بیشتر از امباپه به فروش می‌رسد!

لی کانگ این، مدافع تیم ملی فوتبال کره جنوبی، پیش از شروع فصل جدید با قراردادی 22 میلیون یورویی از مایورکا به پاری سن ژرمن منتقل شد. از زمان ورودش، او نه تنها به یک مهره کلیدی برای لوئیس انریکه تبدیل شده، بلکه به این باشگاه در جنبه‌ای که پس از جدایی مسی بسیار بدتر شده بود، کمک کرد: بازاریابی.

2006774

با خرید این بازیکن 23 ساله، باشگاه فرانسوی توانست مقداری از زیان درآمد حاصل از جدایی مسی را جبران کند. نکته اینجاست که تیشرت‌های او در فروشگاه‌های پاری سن ژرمن طرفداران زیادی دارد و حتی بیشتر از امباپه به فروش می‌رسد.

یک کارشناس بازاریابی در گفت‌وگو با روزنامه لو پاریزین توضیح داد: "اکثر سفارش‌های خرید پیراهن لی کانگ این از کره جنوبی است. این واقعاً روی رتبه بندی فروش در اینترنت غالب است. یک جو دیوانه کننده برای خرید پیراهن این بازیکن وجود دارد."

علاوه بر این، او حتی در فروشگاه‌های فیزیکی پاری سن ژرمن هم جزء پرفروش‌های این باشگاه است. یکی از کارکنان فروشگاهی که در پارک دو پرنس واقع شده، توضیح داد: "نخستین رتبه در بین تیشرت‌های پرطرفدار مخصوص امباپه است، سپس لی کانگ این و وارن زئیر امری در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند."

دیدگاه‌ها