کد خبر : 2012043 | 15 فروردين 1403 ساعت 20:16 | 9.1K بازدید | 4 دیدگاه

چهارمین جدال قایدی و کلباء با العین در این فصل

مهدی قایدی امشب نیز در ترکیب اصلی اتحاد کلباء برای دیدار برابر تیم فوتبال العین قرار دارد.

چهارمین جدال قایدی و کلباء با العین در این فصل

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اتحاد کلباء که روزگار خوبی را تجربه نمی‌کند، امشب در دیداری حساس از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ریاست جمهوری امارات یا همان جام حذفی، به مصاف العین می‌رود. ببرها امیدوار هستند تا بتوانند روند ناکامی‌های خود را در این فصل به پایان برسانند.

نکته جالب این است که این چهارمین تقابل کلباء و العین در این فصل است، در حالی که آنها دیدار برگشت رقابت‌های ادنوک لیگ را نیز در پیش خواهند داشت. با این حال، تک مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امشب در زمین بی‌طرف و ورزشگاه زعبیل، استادیوم خانگی الوصل برگزار می‌شود.

برای این مسابقه، مهدی قایدی همچون مسابقات قبلی کلباء، از ابتدا به میدان می‌رود. وینگر بوشهری که یکی از ستاره‌های مطرح و تاثیرگذار تیمش به حساب می‌آید، یکی از امیدهای گلزنی کلباء برای این دیدار است.

2006779

کلباء و العین که پیش از این در دیدار رفت رقابت‌های لیگ به تساوی ۲-۲ دست یافته بودند، در مسابقات جام بانک اسلامی ابوظبی نیز دو مسابقه رفت و برگشت را برابر هم برگزار کردند که در بازی رفت العین در زمین کلباء ۲ بر صفر برنده شد و در بازی برگشت به میزبانی العین، این نتیجه به سود ببرها تکرار شد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت این العین بود که راهی بازی فینال شد.

حالا کلباء امیدوار است که بتواند در رقابت‌های جام ریاست جمهوری، شکست و حذف از تورنمنت دیگر را تلافی کند. به همین منظور این تیم با ترکیبی از نفرات اصلی و ذخیره خود پا به میدان گذاشته است که مهدی قایدی یکی از این بازیکنان اصلی است.

دیدگاه‌ها