کد خبر : 2012048 | 15 فروردين 1403 ساعت 20:49 | 4.2K بازدید | 10 دیدگاه

آ.ا.ک با حاج‌صفی صدر را از دست نمی‌دهد!

آ.ا.ک با حضور احسان حاج صفی به دنبال پیروزی در بازی سخت خارج از خانه است.

آ.ا.ک با حاج‌صفی صدر را از دست نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از دور سوم مرحله قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ.ا.ک در استادیوم آپوستلوس نیکولایس، میهمان تیم فوتبال پاناتینایکوس خواهد بود.

آ.ا.ک که در هفته‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده خوبی داشته و از آخرین شکست آنها در مسابقات داخلی زمان بسیار زیادی می‌گذرد، در شرایطی به مصاف پاناتینایکوس می‌رود که زردپوشان صدر جدول رده‌بندی را در اختیار دارند و به دنبال افزایش فاصله خود با دیگر تعقیب کنندگان هستند.

برای دیدار امشب و به مانند دیگر مسابقات این تیم، احسان حاج صفی در ترکیب اصلی حضور دارد و این بازیکن در سمت چپ خط دفاعی انجام وظیفه می‌کند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که در فیفا دی اخیر جایی در فهرست تیم ملی نداشت، به همراه آ.ا.ک روزگار خوبی را تجربه می‌کنند و امیدوار است که بتواند یک بار دیگر با این تیم عنوان قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ را از آن خود کند.

2006789

حاج صفی که مهره‌ای ثابت و قابل اعتماد در ترکیب تیمش محسوب می‌شود، امشب کار سختی مقابل بازیکنان حریف دارد و باید دید که آ.ا.ک در این مسابقه خارج از خانه دست پر از زمین مسابقه خارج خواهد شد یا خیر. تیمی که اکنون با حاج صفی در صدر جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها