کد خبر : 2012053 | 15 فروردين 1403 ساعت 20:59 | 11.3K بازدید | 39 دیدگاه

خط‌و‌نشان رئیس: فراموش نکنید ما بایرن هستیم!

هربرت هاینر پیش از دیدار بایرن مونیخ مقابل آرسنال از اعتمادبه‌نفس بالای تیم آلمانی صحبت کرد.

خط‌و‌نشان رئیس: فراموش نکنید ما بایرن هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، هفته بعدی بایرن مونیخ در چارچوب دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آرسنال می‌رود. هر سه دیدار اخیر این دو تیم با برتری ۵-۱ مونیخی‌ها به پایان رسیده و این اولین بار پس از سال ۲۰۱۰ است که آرسنال در این مرحله حضور دارد.

این بار به‌نظر می‌رسد اوضاع کمی متفاوت است. بایرن در فرم فوق‌العاده همیشگی‌اش نیست و در سمت دیگر آرسنال هم با میکل آرتتا به تیم فوق‌العاده‌ای تبدیل شده است.

پس از شکست ۲-۰ بایرن مقابل دورتموند در درکلاسیکر شانس آنها برای بردن بوندسلیگا به حداقل رسیده و می‌توان گفت که بایر لورکوزن قهرمان این فصل خواهد شد. بدین ترتیب با توجه به کنار رفتن از جام حذفی در همان مراحل ابتدایی مقابل ساربروکن، چمپیونزلیگ تنها شانس توماس توخل برای کسب جام است.

هاینر، رئیس بایرن، معتقد است که علی‌رغم شکست اخیر، آنها اعتماد‌به‌نفس کافی برای بردن آرسنال را دارند و به نیمه‌نهایی خواهند رفت. هاینر در گفت‌وگو با مجله باشگاه گفت: «پس از برد ۳-۰ عالی برابر لاتزیو، ما دو برد ۸-۱ و ۵-۲ مقابل ماینتس و دارمشتات به‌دست آوردیم. این یعنی ما توانایی‌های زیادی داریم و هنوز در فرم خوبی هستیم. فراموش نکنید که ما بایرن هستیم. با اعتمادبه‌نفس به مصاف آرسنال می‌رویم. می‌توانیم در این دو بازی پیروز شویم و پس از آن هدف ما پیروزی در نیمه‌نهایی است.»

دیدگاه‌ها