کد خبر : 2012106 | 16 فروردين 1403 ساعت 01:01 | 5.6K بازدید | 3 دیدگاه

یک امتیاز ارزشمند برای برنتفورد بدون قدوس

برنتفورد بدون حضور سامان قدوس مقابل برایتون به تساوی دست یافت.

یک امتیاز ارزشمند برای برنتفورد بدون قدوس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد در ورزشگاه خانگی خود میزبان برایتون بود که این بازی در نهایت بدون به ثمر رسیدن هیچ گلی، با تساوی صفر – صفر به پایان رسید.

برنتفورد که هفته گذشته در دیداری جذاب و دراماتیک توانست به لطف گل ثانیه‌های پایانی خود مقابل منچستر یونایتد از شکست فرار کند، این هفته نیز مقابل یکی از تیم‌های بالای جدول قرار گرفت که یک بار دیگر موفق شد با کسب حداقل امتیاز، از زمین مسابقه خارج شود.

با وجود اینکه سامان قدوس در دیدار برابر منچستر یونایتد نمایش خوبی داشت و روی تک گل تیمش نیز اثرگذار بود، اما در این مسابقه جایی در ترکیب اصلی نداشت و کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

2006867

روند بازی نیز به نحوی بود که توماس فرانک تصمیمی برای تعویض قدوس و حضور او در زمین مسابقه نگرفت تا این بازیکن ایرانی بدون حضور در زمین بازی این مسابقه را به پایان برساند.

برنتفورد با این مساوی توانست شمار امتیازات خود را به عدد ۲۸ برساند اما آنها همچنان فاصله کمی تا منطقه خطر دارند. لوتون تاون با ۲۲ امتیاز در جایگاه هجدهم قرار گرفته و زنبورها نیز رتبه پانزدهم را از آن خود کرده‌اند.

دیدگاه‌ها